27 Nisan , 2024, 20:11:20

Haberler:

www.herseyibilen.co Durma! Merak ettiğin her konuda her soruyu sen de sor!

Yeni Doğan Bebeklerde Cilt Bakımı

Başlatan buket_berru, 23 Mart , 2010, 23:43:23

« önceki - sonraki »

buket_berru

Bebeğinizin yumuşak ve hassas cildinin özel bir bakıma ihtiyacı vardır. Özellikle bebekler için üretilen ürünlerin kullanılması genellikle daha iyidir. Yetişkinler için olan ürünler, bebeğiniz için tahriş edici ve alerjik içerikli olabilir. Bazı ebeveynler bebeklerinin güzel kokması için losyon kullanmayı severler. Ama bebeğin cildi kuru olmadıkça losyon kullanmaya gerçekten gerek yoktur. Pudra kullanmaktan kesinlikle kaçınılmalı.

Bazı bebeklerin cildinde kırmızılıklar ve pütürlerin olması da mümkündür ve bu durum doğaldır.. Bazı döküntüler bir problemin veya enfeksiyonun işareti de olabilir. Bez pişiği bebeği rahatsız edebilir ve tedavi edilmesi gerekir. Eğer döküntü ile ilgili kaygınız varsa veya bebeğiniz rahatsızsa veya ateşi varsa doktorunuzu arayın.

Çamaşır deterjanları bebeğinizin hassas cildini tahrişe neden olabilir. Bebekler için hazırlanmış deterjanlar kullanın ve çok iyi durulayın.
***berru***

ponçik

Bebek cantamizi hazirlamaya basladim, ama bakim urunu icin markaya karar veremedim, ilk kizimda bakim cantasiyla beraber chiccodan almistim , simdi o kadar cok marka var ki, ticaret ugruna fiyatlari farkli farkli, saglikli olduklarina nasil emin olabiliriz  :icon_scratch:
Sizler hangi markalari kullaniyorsunuz  :love9:

Tummy

Merhaba, ben de yeni katıldım foruma hem sorularıma yanıt bulurum hem de bilgilerimi paylaşırım diye.
benim 8 yaşında bir oğlum bir de 1 yaşını doldurmak üzere bir kızım var. oğlum için bübshen ürünlerini pişik için desitin kullanıyordum hala de bübshen e devam ediyorum banyo ürünü olarak, kızım da sebamed ve uni baby de kullanıyorum. mühim olan içerisinde paraben sls gibi kimyevi maddelerin olmaması, bunlara dikkat edin.

Eastojamson

Your site is truly cool and this is an extraordinary moving article.   Zonnepanelen Hoeselt

Eastojamson

Thanks for sharing this information. I really like your blog post very much. You have really shared a informative and interesting blog post with people..   Zonnepanelen Londerzeel

Eastojamson

Two full thumbs up for this magneficent article of yours. I've really enjoyed reading this article today and I think this might be one of the best article that I've read yet. Please, keep this work going on in the same quality.   Zonnepanelen Houthalen-Helchteren

Eastojamson

I finally found great post here.I will get back here. I just added your blog to my bookmark sites. thanks.Quality posts is the crucial to invite the visitors to visit the web page, that's what this web page is providing.   Zonnepanelen Steenokkerzeel

Eastojamson

Your site is truly cool and this is an extraordinary moving article.   Zonnepanelen Kinrooi

Eastojamson

I just found this blog and have high hopes for it to continue. Keep up the great work, its hard to find good ones. I have added to my favorites. Thank You.   Zonnepanelen Sint-Genesius-Rode

Eastojamson

Two full thumbs up for this magneficent article of yours. I've really enjoyed reading this article today and I think this might be one of the best article that I've read yet. Please, keep this work going on in the same quality.   Zonnepanelen Kortessem

Eastojamson

I finally found great post here.I will get back here. I just added your blog to my bookmark sites. thanks.Quality posts is the crucial to invite the visitors to visit the web page, that's what this web page is providing.   Zonnepanelen Zichem

Eastojamson

This post is very simple to read and appreciate without leaving any details out. Great work!   Zonnepanelen Leopoldsburg

Eastojamson

Such a very useful article. Very interesting to read this article.I would like to thank you for the efforts you had made for writing this awesome article.   Zonnepanelen Rotselaar

Eastojamson

It is the intent to provide valuable information and best practices, including an understanding of the regulatory process.   Zonnepanelen Lommel

Eastojamson

I see the greatest contents on your blog and I extremely love reading them.   Zonnepanelen Roosdaal