2010 Aralık - 2011 Ocak - Şubat Doğumlu Bebekler ve Anneleri

Başlatan Emine, 01 Ekim , 2011, 12:03:01

« önceki - sonraki »

**Gül**

Bizdende haberler Soyle
Bugun 10 Aylik olduk Teyzelerii  :muzz: :muzz: :muzz: Zaman nasilda hizla geciyor. inanamiyorum bazen.
Kilomuz 10.140 olmus boyumuzda 79 cm. Ben 11 e yaklasir diye dusunuyordum ama olmadi. buana sukur yine ayni cizgide devam ediyor ama artik evimizdeyiz bundan sonra yine yemek duzenimiz eskiye doner. Yavrum bir orda bir burda rezil oldu  :sad1:
Turkiyedeyken tum eski aliskanliklar alt ust olmustu. Gunduz uykulari yeme icme kendi basina uyuma oynama hersey degisti. Kalabaligi gordukce bana daha cok dustu. Gordugu yerde agliyordu. Mizmizlanmalari cogladi. Ayakta sallanarak uyuyordu. uyaninca agliyordu. Tum huylarini degismisti anlayacaginiz. Tekrar duzen oturtmaya calisiyoruz. Gunduz iki uykusunu oturttuk Kendi basina uyuyor yine. Cok nadir salliyorum. Bazen yemeyi reddediyor. Agzindan cikarmaya basladi. AMa yilmak yok . Heran yaninda istiyor beni. Nerdeysem aglayarak gelip buluyor beni. Alisacagiz insallah tekrar.
Onun haricinde yaramazliklara son surat devam. Gozu karistirilacak kurcalanacak ev esyalarinda surekli. Oyuncaklarla pek ilgisi yok. Dun mutfakta yanimda oynuyor. Kafasini duvara vurdu ama cok degil. Biliyorum cani yanmadi ama mizmizliktan agliyor egildim yere ayaga kaldirdim aninda camasir makinasina uzandi. Aglamak kesildi.Yuzundeki o gulumsemeyi gormelisiniz. Tam afacan cocuk ifadesi  :laughing7: :laughing7: isaret permagi kalkti makinenin dugmeleriyle oynuyor. Cook kerata oldu cookk  :D Yeni yeni ayaga kalkmaya basladi tutunarak ama uzun sureli duramiyor daha. taytay da duramiyor. Chicconun ilk adim yurutecinden aldim oda cook kisa geldi. Egilmesi gerekiyor. Pek isimize yaramayacak galiba  :icon_scratch: Onundeki muzikli oyuncaklariyla oynuyoruz bizde. Anneyi tam olarak ogrendi. aglarken bile ann neee diye agliyor. Gecen gun dedimki Hadi oglum anne de alkis yapayim (cok seviyor alkislanmayi) anladi hemen basladi ellerini cirpmaya dilinde de ann ne   :love9: :love9: coook tatliydi  :aferin: :aferin:
Sercandan haberler boyle simdilik. Hepinizi opuyoruz hemde kocamanindan  :opucuk: :opucuk: :opucuk:
Minik Bir Ask Dogdu
     22/01/2011


Balböceği

Selam kizlar........... Busra,gul ve ben yeni ayimiz hayirli olsun kizlar..
Yaslarimiza dogru gidiyoruz  :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt:


Gul henuz erken bacim  :) biz allah kismet ederse ben hakan 3. yasindayken istiyorum esim 1.5 2 diyor  :k06:
Hayirlisi olsun insallah  :amin: bir oglum olsun daha isterim  ;D ucuncuyu bile dusunuyorum  :toothy10:

Sercan'ima masallah  :nazar: :nazar: :nazar: iyiki dogurmusuz biz bu kuzulari  :hieyt: :hieyt: :hieyt:
Gul, ilk adim arabasi harika bisi ama bizimki bodrumda oglum ilk adimini atti geziyor simdi
hala getirecem ki, getirmek istemiyorum evim kucuk zaten gerekte duymuyoruz ..
simdilik duruyor orumcekti, icine koyunca ziplayan kocaman bisi varya ismini getiremedim
o bile balkonda duruyor  :-\ yerim yok  :'(

Aslinda bizde bezden sikayetciyiz, elif'in dedigi gibi 4 numara 17 kiloya kadarmis ama nerde..
Gunde zaten 4-5 bez degistiriyoruz bi kaka yapsa sirtindan cikiyor  :-\
bende degistirmeyi dusunuyorum ama koliyi yeni actim daha o bitsin simdilik..

Gulsah, dis hediginiz hayirli olsun simdiden ben yapamadim, sizler yapin isterim  :muzz:

veliff

sağolun kızlar o zaman 4 + yı deniyim bakim bende bi..

veliff

gül aynen talhada çamaşır makinesne bayılıyor banyonun kapısını ne zaman açık görse son sürat oraya emekliyo ve hopp makinaya kalıyo tuşlara basıyo hele çalışıyo olmasın deli oluyo program btene kadar bıraksam oturup izler :D
kızlar yeni aylarınız hayırlı olsun yaa ne güzel dimi çok az kaldı yaşlarına :D bende sabırsızlıkla bekliyorum :D

♥ღвüşяαღ♥

Alıntı yapılan: ßăʟßöƈεğἶ - 22 Kasım , 2011, 15:03:41
Selam kizlar........... Busra,gul ve ben yeni ayimiz hayirli olsun kizlar..
Yaslarimiza dogru gidiyoruz  :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt:


Gul henuz erken bacim  :) biz allah kismet ederse ben hakan 3. yasindayken istiyorum esim 1.5 2 diyor  :k06:
Hayirlisi olsun insallah  :amin: bir oglum olsun daha isterim  ;D ucuncuyu bile dusunuyorum  :toothy10:

Sercan'ima masallah  :nazar: :nazar: :nazar: iyiki dogurmusuz biz bu kuzulari  :hieyt: :hieyt: :hieyt:
Gul, ilk adim arabasi harika bisi ama bizimki bodrumda oglum ilk adimini atti geziyor simdi
hala getirecem ki, getirmek istemiyorum evim kucuk zaten gerekte duymuyoruz ..
simdilik duruyor orumcekti, icine koyunca ziplayan kocaman bisi varya ismini getiremedim
o bile balkonda duruyor  :-\ yerim yok  :'(

Aslinda bizde bezden sikayetciyiz, elif'in dedigi gibi 4 numara 17 kiloya kadarmis ama nerde..
Gunde zaten 4-5 bez degistiriyoruz bi kaka yapsa sirtindan cikiyor  :-\
bende degistirmeyi dusunuyorum ama koliyi yeni actim daha o bitsin simdilik..

Gulsah, dis hediginiz hayirli olsun simdiden ben yapamadim, sizler yapin isterim  :muzz:


Edoşş sen kız bebek hastasınydınnn ne olduuu erkek istion  :k06:

dilengisk

selam kızlar ooh okudum guzel haberleri
elifcim disiniz hayırlı olsun
busracım sizinde yeni ayınız zaman ne hızla gecti maşallah
gulcum yeni ayınız hayırlı olsun arkadasım duzen bi degiştimi bidaha oturtana kadar canı cıkıo insanın ben 2 gun degiştiginde 5 gun ugrasıorum allah kolaylık versin
gulsahcım yagmurumuzun bugdayı da kolay gecer inşallah ben disi gordukten 1 hafta snra yapmıstım acele mi etmişim ki acaba buyumesi mi gerekiomus dişin bilmiodum valla

edacım sizin de yeni ayınız hayırlı olsun

kızar bizim sole bi sorunumuz var bnm esim cok evhamlı aman yere basmasın aman yerde oturmasın die evin her tarafını battaniyelerle kapladık nerdeyse ama yine de acık yerler var ya siz napıosunuz bnmki nerde tas var hoop orayı bulup oturuo bişi olmaz dimi bence olmaz ama ne biliiim bende evham yaptım galiba ufffff simdi burnumuz akıo falan hep bu yuzden oldu die de basımın etini yedi yedi bitirdi beni

bide bizim oglan her uykudan kalkısta kafa sırılsıklam kalkıo ustu ince olsa da emeklemeye calışırken de cok terlio nasıl kollayacagımı sasırdım kaldım

bide dusecek die odum kopuo ufff ne zormus anne olmak millete ahkam keserdim aa nolcak duse kalka buyicek vs diye ama simdi nerdeyse cocugu sungerlerle kaplıcam galiba hamilelik sendromuyla bişrleşti herşey deliriyorum beeeeennnnnn  :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir: :cildir:

Balböceği

Alıntı yapılan: ♥ღвüşяαღ♥ - 22 Kasım , 2011, 19:57:05
Alıntı yapılan: ßăʟßöƈεğἶ - 22 Kasım , 2011, 15:03:41
Selam kizlar........... Busra,gul ve ben yeni ayimiz hayirli olsun kizlar..
Yaslarimiza dogru gidiyoruz  :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt:


Gul henuz erken bacim  :) biz allah kismet ederse ben hakan 3. yasindayken istiyorum esim 1.5 2 diyor  :k06:
Hayirlisi olsun insallah  :amin: bir oglum olsun daha isterim  ;D ucuncuyu bile dusunuyorum  :toothy10:

Sercan'ima masallah  :nazar: :nazar: :nazar: iyiki dogurmusuz biz bu kuzulari  :hieyt: :hieyt: :hieyt:
Gul, ilk adim arabasi harika bisi ama bizimki bodrumda oglum ilk adimini atti geziyor simdi
hala getirecem ki, getirmek istemiyorum evim kucuk zaten gerekte duymuyoruz ..
simdilik duruyor orumcekti, icine koyunca ziplayan kocaman bisi varya ismini getiremedim
o bile balkonda duruyor  :-\ yerim yok  :'(

Aslinda bizde bezden sikayetciyiz, elif'in dedigi gibi 4 numara 17 kiloya kadarmis ama nerde..
Gunde zaten 4-5 bez degistiriyoruz bi kaka yapsa sirtindan cikiyor  :-\
bende degistirmeyi dusunuyorum ama koliyi yeni actim daha o bitsin simdilik..

Gulsah, dis hediginiz hayirli olsun simdiden ben yapamadim, sizler yapin isterim  :muzz:


Edoşş sen kız bebek hastasınydınnn ne olduuu erkek istion  :k06:
Bilmiyorum yaaa  :k06: :k06: simdi hep erkek cocuklarim olsun diye hayal ediyorum  :ehi: :ehi:

dilengisk

selam kızlar napıosunuz ugramıo kimsecikler kuzular buyudukce vakit kalmıo artık dimi.

bizimkinin burnu akıodu oksuruodu die yne evham yaptım dr a gittik cok sukur az usutmus ama ilaca bile gerek yok sadece burnunu surekli temizle yeter dedi e hazır gtmişken aylık muayenemizi de olduk ayın 1 nde 10 biğtiyo zaten bizimde.

boyumuz 77  cm kilomuz 10.350 olmus salcasız tuzsuz ev yemekelrine basla dedi dr ama bizimki agzına aldıgı gibi kusuyo henuz puturlu yiyemioruz ki 6 aylıkken yiyodu snra bi bogaz agrısı hoop gitti hersey neyse cok sukur

minik bebiş de 16 haftayı bitirdi valla oyle boyle derken. haftaya kntrolumuz var bakalım kesinlescek cinsiyet ama hepimiz kızımız demeye hatta tanem demeye alıstık bile:)
ama nasıl yoruluorum anlatamam artık sikenderi indir kaldır peşinde kos aman dusecek aman kafasını vuracak korkusuyla bide bnm ev 2 katlı e odaya gotur yatır in cık derken epey sarsılıorum tasınsak die dua ediyorum ama  bu halde ev nasıl tasırım bilmem

allah kolaylıgını da verir inşallah onumuzdeki ay zaten yardımcı kadın da baslıcak rahatlarım diye dusunuyorum bakalım hayırlısı

hepinizi cok opuyoruz teyzecikler ve kuzucukları


♥ღвüşяαღ♥

maşallahh tosuncuğaa :nazar:
Rabbm yardım eder cnm hiç merak etme :amin:

dilengisk

huhuuu kimsecikler ugarmıo buralara kızlar yaaa nerdesiniiizzz bende sanki hergun geliomus da kimseyi bulamıomus gibi yazdım ama benimde ugrayabildigim yokki zaten

ya kızlar iskender huy degistirdi resmen uyumuyo kendi basına artık yataga koyuyorum tepinmekten kalkıp yatagın kenarında durmaktan tırmanmaya calışmaktan uyumuyo ancak sallamak zorunda kalıorum e oda zorluo haliyle karnım daha cıkmadı gerci ama agır kaldırmamak gerek ya iste o yusden korkuorum ah aaahh bide tv acık degilse baby tv yoksa mumkun dgl yemio ac bıraktım yine yok yemio da yemio inatcı kecim bnm buyudukce daha zor oluomus valla durmuo bi turlu hasarı bi cocuk oldu cıktı yaramazlık yapınca bide yuz ifademiz varki sormayın hele ısırmaları etimi koparacak yakında cidden
sizlerden ne haber gul gulsah busra eda elif dirim ve kuzuları nerdesiniiiizzzz :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello: :hello:

hüzünden_gelme


Balböceği

Biz iki aydir oyleyiz dilek, ne ayak istiyor ne kucak istiyor  :-\
besige koyunca bas bas bagiriyor, doktora sordum normal dedi  :dontknow:
ayagimda sallamaya calisiyorum kacmaya calisiyor  :-\
Masallah dilek sanirim 17. haftadasin  :nazar: :nazar: :nazar: allah kolaylik versin  :opucuk:

Bizde iyiz sukur safak sayiyoruz  :k06:

dilengisk

Alıntı yapılan: Nar Çiçeği❀ܓ - 02 Aralık , 2011, 00:04:19
dilek cinsiyetı oldumu bebişin


dr yuksek ihtimal kız dedi ama haftaya gitcem tekrAR O Zaman kesinleşir inşallah. sen napıosun kuzu ya karsılasamıoruz nerdeyse hic ben arada sayfaya bakıp hooop hemen oglumun peşine buyudu iyice kosturtuyo arkasında

Balböceği


dilengisk

Alıntı yapılan: ßăʟßöƈεğἶ - 02 Aralık , 2011, 00:35:41
Biz iki aydir oyleyiz dilek, ne ayak istiyor ne kucak istiyor  :-\
besige koyunca bas bas bagiriyor, doktora sordum normal dedi  :dontknow:
ayagimda sallamaya calisiyorum kacmaya calisiyor  :-\
Masallah dilek sanirim 17. haftadasin  :nazar: :nazar: :nazar: allah kolaylik versin  :opucuk:

Bizde iyiz sukur safak sayiyoruz  :k06:



ayy edacım gecici bi surec olsun da aman normal olsun.

17 haftayı devirdik valla sorma oyle boyle derken karnım cıkmadı hala o yuzden etraftaki herkes yoruldum diyince eee cocuk buyutmek bole iste bizde sizi kolay mı buyuttuk bilmişligi taslıo snra ama ben bide hamileyim ya o yuzden daha cok yoruluo olabilir miyim acaba diyorum ayy biz onu unutuoruz hep yaa diolar karnım cıksın da pes etsinler inşallah

bu ara sen sinir oldugum sey e bizde gectik bu yollardan daha durr bide yurusun yok daha duur sana cevap versin... de gor demiolarmı gırtlaklayasım gelio herkesi hormonlardan mı ne  :dontknow: :dontknow: :dontknow: