ilkcemre

  • Ziyaretçi
maşallah ecişe... darısı saçı olmayanlara.... ben hiç kesmicem saçlarını tabi çıkarlarsa :k02: :k02:

Bebegimonline

Ynt: 2009 Aralık - 2010 Ocak-Şubat Anneleri ve Bebekleri
« Yanıtla #30 : 30 Haziran , 2010, 12:42:45 »

ya biz ek gıdalara geçtik ama birşey yediremiyorum. bilmiş cadı vereceğimi anlayıp tükürüyor.Şu an muz vermeye çalışıyorum ama başaramıyorum. sinirlendim haaaa :BangHead:
You are not allowed to view links. Register or Login   

You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

You are not allowed to view links. Register or Login
Benim kızda öyle erkek mi diyorlar :'( :'( Saçlı bebeklere bayılırım. ama ne yazıkki iki kızımda keltoş. ama sonrası geliyor. Gülfercim ecişin yeni resimlerini bekliyoruz o zaman perçemli eciş :-*
Bir arkadaşımın eşi pedagog ona sorayım birde uzmanından dinleyelim ne tavsiye ediyor. Belki tanırsın uzman pedagog Adem Güneş. Mehtap Tvye ve Burç Fm de programları var.

Hım hm danışalım Nesrincim onun tavsiyesi üzerine yön belirleriz inş.
Yeni fotoğraf çeker eklerim inş. canım saçlı doğmuştu zaten arka ve yanlar fazla uzamanı sanırım yatıyor diye, ve dökülmediler de önler çok uzadı tokaları tutup çektiği için korktum yutar diye kestim biraz iyi oldu azıcık yamuk ama olsun  :k06:

Kazıtmayı da düşünüyordum ama vazgeçtim etkisi olmuyor dediler yoğunlaşmasına.
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

You are not allowed to view links. Register or Login
ya biz ek gıdalara geçtik ama birşey yediremiyorum. bilmiş cadı vereceğimi anlayıp tükürüyor.Şu an muz vermeye çalışıyorum ama başaramıyorum. sinirlendim haaaa :BangHead:

Belki tatlı sevmiyordur canım, elma ile karıştırmayı dener misin muzu, muz zaten direkt verilirse kabız yapabiliyormuş elma biraz kırar tadını  ;)
gerçi senin ikinci bebeğin benden çok daha iyi bilirsin.
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

You are not allowed to view links. Register or Login
maşallah ecişe... darısı saçı olmayanlara.... ben hiç kesmicem saçlarını tabi çıkarlarsa :k02: :k02:

sağol canım çıkar tabii  :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

You are not allowed to view links. Register or Login
valla biz toka takacak saç bulamıyoruz 6 aydır erkekmi diye sorulan sorulara cvp vermekten bıktım  :-\  saç kesmeye başlamışsınız bile maşallah  :nazar:

sağol canım çıkar merak etme

kaşlı kirpikli insanlara bayılırım hamd olsun Rabbim gönlüme göre verdi.

doğduğunda endişelenmiştim omuzlarındaki tüyler dökülmezse diye döküldüler  :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login
ya biz ek gıdalara geçtik ama birşey yediremiyorum. bilmiş cadı vereceğimi anlayıp tükürüyor.Şu an muz vermeye çalışıyorum ama başaramıyorum. sinirlendim haaaa :BangHead:

bizde daha ek gıdaya geçmedik 6.ayımıza sayılı günler var .ama temmuzun başında meyve sularıyla başlıcaz inş
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ilkcemre

  • Ziyaretçi
İLKNURCUM BİZ SENLE AYNI GİDİYORUZ GÜN OLARAK 2 GÜN VAR ARAMIZDA.
BEN HAFİFTEN HAFİFTEN BAŞLADIM. YEMEK YERKEN ÇOK DEĞİŞİK BAKIO CEMRE YÜZÜMÜZE. VERİORUM SUYUNDAN FALAN. DÜN AKŞAM YOĞURT YEDİRDİN YARIM KASE . PEK BEĞENMEDİ AMA YEDİ YİNEDE. BUGÜN ŞEFTALİ PÜRE VERİCEM AKŞAMA DOĞRU . BU ARADA HALA KAKASINI YAPMADI. NORMALDE SABAHLARI YAPARDI. SANIRIM YOĞURTTAN :laughing7: :laughing7:

*

DİLVİN

ÇAĞLARDA PEK SAÇSIZDI  :toothy10: :toothy10:
***********************************************************************************
İnsanların konuşmayı bilecek kadar akıllı, susmayı bilecek kadar zeki olmamaları ne büyük bir talihsizlik

ilkcemre

  • Ziyaretçi
evet selmacım çağlar çok saçsızzz hatta kel bile denebilir :k06: :k06:

*

DİLVİN

 :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi:

GEÇEN İŞCİNIN BİRİ BANA DİYOKI GÖRÜNTÜ EKRANIM ÇAĞLARIN RESMI

KIZINIZMI DEDİ

BENDE YOK OĞLUM DEDİM

 :toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10:
***********************************************************************************
İnsanların konuşmayı bilecek kadar akıllı, susmayı bilecek kadar zeki olmamaları ne büyük bir talihsizlik

You are not allowed to view links. Register or Login
İLKNURCUM BİZ SENLE AYNI GİDİYORUZ GÜN OLARAK 2 GÜN VAR ARAMIZDA.
BEN HAFİFTEN HAFİFTEN BAŞLADIM. YEMEK YERKEN ÇOK DEĞİŞİK BAKIO CEMRE YÜZÜMÜZE. VERİORUM SUYUNDAN FALAN. DÜN AKŞAM YOĞURT YEDİRDİN YARIM KASE . PEK BEĞENMEDİ AMA YEDİ YİNEDE. BUGÜN ŞEFTALİ PÜRE VERİCEM AKŞAMA DOĞRU . BU ARADA HALA KAKASINI YAPMADI. NORMALDE SABAHLARI YAPARDI. SANIRIM YOĞURTTAN :laughing7: :laughing7:

Hayatım doktoruna sordunmu peki başlamak için; yani senin ek gıdalara başladığını biliyorum da dokunmasın çocuğa herşey verilmiyor biliyorsun
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ilknurcum drlar aldığı kiloya bakıyorlar. Normal kilo alıyorsa altı aya kadar anne sütü yeterli. Biz zayıf görünümlü olduğumuz halde aylık aldığı kiloyu normal görüp ek gıdaya geçirmedi altı aydan önce. Anne sütü altı aydan sonra yetene yine yeterde bebişlerin damak tatları alışması ve çiğneme alışkanlığı oluşması açısından geçiliyor ek gıdalara.
      Gülfercim 7 yıl geçti aradan unutmuşum. sizlerin tavsiyelerinizede ihtiyacım vardır. Diğer kızım da yeme problemi olmadı hiç çok şükür. Bu nasıl olacak bilmiyorum. Muzuda veriyorum ki biraz az yapsın diye. Ama yapmadı daha kabız iki kez verdim.  günde en az 3 kez bazen 5e çıkıyor altını doldurması. :dontknow:
You are not allowed to view links. Register or Login   

You are not allowed to view links. Register or Login

Anladım canım.. bizim doktorumuzda aylık kilosunu her ay çok iyi buldu o yüzden ek gıdaya geçirmedi.

 bizde 5 ay 11 günlük olduk. 5 aylıkken ayın sonuna doğru meyve sularına geç demişti bana çay kaşığıyla azar azar.

bende bi kaç gün içinde başlıcam vermeye 5 buçuk aylık olmuş olacak işte. yavaştan yavaştan alışacak
You are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login

ilkcemre

  • Ziyaretçi
bende öğün şeklinde vermedim hiç zaten tadlarına baktırıyorum. geçen yoğurt verdiğim de biraz geç yaptı kakasını oda normal. allaha şükür dokunmuyo yada bi terslik olmuyo. drun haberi şöyle var. vermene gerek yok demişti. ömrü boyunca zaten yicek herşeyi ama anne sütünü sadece şimdi içebilecek falan demişti. öğün şeklinde vermediğim içi rahatça  verebiliyorum. tadımlık.  tamam demişti... dün şeftali püre yapıp vericektim uyanmadı. diş çıkarıyoruz ya çok halsiz. ve çok huzursuz. heralde bi kaç gün zaten bişi veremem...