*

< ESLAL >

tmm tatlım çok sağol tşkr ettik  :opucuk:

inş. sever canım o yesin yeterki neler yapıcam ben onada bu ara dişlerden sanırım sevdi şeylere bile nazlanıyor mama ve cicibe yemek istiyor hep  :-\ kaşık mamalarınada cicibebe ve mama koyarsam yiyor koymazsam onları bile yemiyor  :cildir:
You are not allowed to view links. Register or Login

Bebegimonline

Ynt: 2009 Aralık - 2010 Ocak-Şubat Anneleri ve Bebekleri
« Yanıtla #165 : 08 Temmuz , 2010, 09:03:52 »

*

DER!N

sen de sağol Ezom  :opucuk: kızımdan yerim ben nazlı çookk naapsın annesi acıyor  :'( bi çıksalardı tamamen hayırlısıyla  :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

< ESLAL >

hemide ne naz canım akşama kadar ııııı ıııııııı ıııııııııııııııı ııııııııııııııııııııııııııııı uffff kafam şiştii  :y25: dün o ıııııııı ladıkça bende yaptım aynını thaf tuaf bakıyor ses tonunu yükseltiyor  :k06:

AMİNNN ANİNNN İNŞ. HAYIRLISIYLA ÇIKSALAR Bİ  :amin: :amin: :amin: çok şişti üst damaklar  :'(
You are not allowed to view links. Register or Login

ilkcemre

  • Ziyaretçi
ezgi bizde aynı durumdayız. akşama kadar ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı... yiter ya yiter  :k06:  :BangHead: :BangHead:
hiç adetim değildir binanın önüne indim kadınlar oturuyodu bende yanlarına gittim dayanamadım. orda açık havanın etkisiyle biraz sustu ama sonra yine başladı. sabahta kaldığı yerden devam zor uyuttum valla çok kötü durumdayız.
 eşim giresuna düğüne gidicek yarın. bizide annemlere bırakıcak :-\ dişlerimiz çıkmasaydı bizde gidicektik. kısmet değilmiş.
ezgi diş için dr gittin mi sen. ben yarın gitmeyi düşünüyorum. durmuyooo yaaaa... rahatlatıcı bi jel varmış onu sorcam kullanayım mı die. araştırdım doğal yollardan çıkarması daha iyiymiş ama böylede çok zor oluyo. sanırım o jeli kullanıcam. sen kullandın mı öyle bişi...

*

DİLVİN

GÜNAYDIN KIZLARR

NERELERDESNİZZ YAWWW  :caca: :caca:
***********************************************************************************
İnsanların konuşmayı bilecek kadar akıllı, susmayı bilecek kadar zeki olmamaları ne büyük bir talihsizlik

*

çağınım

günaydın kızlar nasılsınız maşallah bebişlere

selcan naber arkadaşım çağlarım nasıl
You are not allowed to view links. Register or Login

*

< ESLAL >

You are not allowed to view links. Register or Login
ezgi bizde aynı durumdayız. akşama kadar ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı... yiter ya yiter  :k06:  :BangHead: :BangHead:
hiç adetim değildir binanın önüne indim kadınlar oturuyodu bende yanlarına gittim dayanamadım. orda açık havanın etkisiyle biraz sustu ama sonra yine başladı. sabahta kaldığı yerden devam zor uyuttum valla çok kötü durumdayız.
 eşim giresuna düğüne gidicek yarın. bizide annemlere bırakıcak :-\ dişlerimiz çıkmasaydı bizde gidicektik. kısmet değilmiş.
ezgi diş için dr gittin mi sen. ben yarın gitmeyi düşünüyorum. durmuyooo yaaaa... rahatlatıcı bi jel varmış onu sorcam kullanayım mı die. araştırdım doğal yollardan çıkarması daha iyiymiş ama böylede çok zor oluyo. sanırım o jeli kullanıcam. sen kullandın mı öyle bişi...

aynen canım yiiiiitttteeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr  :cildir: :BangHead: :BangHead:

evt canm ilk diş çıkardığımızda gittim doktora ama bişey demedi ona göre diş çıkarmak bebekleri sıkıntıya sokmazmış saf doktor  :violent1: :violent1:
dentinoks jel kullanıyorum canım ben ama sürekli değil bi faydası yok 3-5  dk anca rahatlatıyor ama ıııııııııııı ları kesmiyor  :-\
çok huysuz olursa yarım fitil ver demişti doktor ama vermedim ben hayırlısıyla çıkarsalardı  :amin: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login

ilkcemre

  • Ziyaretçi
ben daha fitil kullanmadım hiç. ateş olursa calpol veriyorum onuda aşıdan aşıya işte. ama bugün sabah çok ağladı. hiç böyle yapmazzdı. silikon kaşığıyla bi kaşık verdim. sanırım ii geldi. şimdi mutlu biraz een azından ııııııılar kesildi. demekki sıkıntı varmış canıacıyomuş kuzumun. hakkaten safmış dr.gözümle görüyorum işte bu bebek böyle yapmazdı sabahtan akşama kadar, şurubu verincede sustuğuna göre demekki dişler sorun oluyo çıkarken...

allahım şu mübarek günde nolur bi an önce atlatsın diş çıkarma olayını...

miraç kandilimiz mübarek olsun...
dualarınızda bizede yer verin inşallah...

*

çağınım

dişler sıkıntı yapmaz olurmu hiç doktorlarda bi alem herşeyi etkiliyo yemelerini tuvalete çıkma olayını huzursuzluğunu kolay değil can acıyo bizim bile bi yerimiz ağrıdığında duramıyoruz küçükler nasıl dayansınlar rabbim kolayca çıkarmayı nasip etsin yeşil soğanın yeşil kısmını verin ellerine dişlerine sürsünler çok rahatlatıyo ve kolay patlamasını sağlıyo ben çok faydasını gördüm tabi tutabilen bebeklere tutamaynlarada masaj şeklinde damaklarına siz sürün
You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

Evet taze soğanın faydasını ben de görüyorum pırasa da olur.

Diş kaşıyıcıları vermeyin demişler ya Ezgiye hani dondurulanları vermiyorum artık, çerliston biber veriyorum çabuk ısınıyor hem yiyor bunu da deneyebilirsiniz.
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

Yeşimcim peki tutunup kalkma olayına bir formül var mı?

Sıralamaya başladık ama korku bilmediği için ellerini bırakıyor totomuz moraracak yakında küt küt oturuyor acımıyor galiba oturup tekrar kalkıyor kaldığı yerden devam  ::) tutmama da müsaade etmiyor çok sinirleniyor yere silikon yorgan attım başka ne yapabilirim?
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

çağınım

o diş kaşıyıcaların ben hiç faydasını görmedim gülfercim zaten çağında tutmadı alıyodu atıyodu bide bi sürü para verdik onlara en iyisi yine nenemin usulleri  :k06:

gülfercim demek tutunup kalkmaya sıralamaya başladı selende aceleci çağın gibi erken yürücek demekki canım valla ona bi çözüm yok boşver tutunup kalksın ne güzel işte cimcime çağın gibi erkenden yapıyo herşeyi  :nazar: totosu acımıyodur bez var zaten o koruyo merak etme  :k06: öyle öyle demekki yürücek hiç bişi olmaz düşe kalka büyüyolar tabiri çok doğru silikon yorgan iyi fikir koruyucu olur en azından başını vurmaz düşerse aniden elini tutmaması çok normal çok hevesli oluyolar o sıralama ve ayağa kalkma olayında  :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

DER!N

Çağın kaç aylık yürüdü Yeşimcim? Yürüyünce daha zor diyorlar doğru mu?
You are not allowed to view links. Register or Login



You are not allowed to view links. Register or Login

*

çağınım

gülfercim çağın 10 aylıktı yürüdü 8 aylıktı tutunup sıraladı kalktı falan 10.aya girmeden yürüdü daha doğrusu

yürüyünce zor olmazmı bütün gün peşine koş bide yaramaz olursa çağın çok yaramaz yatana kadar canımı çıkarıyo bütün heryeri bağladım evde çekmeceleri dolapları herşeyi inceliyo işaret ediyo soruyo bu diye sanırım bu ne demek istiyo cevap veriyorum henüz 1 yaşında ama çok meraklı selende öyle olursa yandın  :k06: inş.. selen akıllı uslu bi cimcime olur  ::) :ehi: 
You are not allowed to view links. Register or Login

ilkcemre

  • Ziyaretçi
ama biz daha katı gıdalara geçmedik. koparırda yutamazsa bpğazında kalır. nasıl vercem soğanı eline  :-\ :-\
o sulu dişlikler hakkaten işe yaramıyo. önce bi tane aldım dondurma şeklinde külahı var üzerindede 3 top dondurma gibiydi. ama tutamadığı için kullanamadı. sonra gittik başka bitane aldık halka şeklinde içinde süsler var oda sulu... onuda ağzına sokamadı. tutuyodu ama  ::) sonra gittik milattan önceki sert olanlardan aldık valla onu çok güzel kullanıyo. ağzınada sokuyo güzelcede kavrıyo. o kadar para boşa gitti :tongue3: :tongue3:
soğanı bende duydum ama cesaret edemiyorum olmazsa kendim masaj yapayım soğanın içiyle bari. yutar felan eline versem dimi...