08 Nisan , 2020, 07:15:56

Haberler:

www.herseyibilen.co Durma! Merak ettiğin her konuda her soruyu sen de sor!


Bebekler İçin Değişik Çorba Tarifleri Biliyor musunuz?

Başlatan ♥♥ElMa ŞeKeRİm♥♥, 17 Ocak , 2010, 17:52:40

« önceki - sonraki »

KUZEY



aminnn sahracım aminn benim kız huysuzluğundan yapıyor kendini sıvazlatıyor işte sıcaktan filan değil yani bu hava oldukça serin

üzerine titredikçe zıvanadan çıktı  :caca: :caca:


alın bizden de o kadar :cildir: :cildir: :cildir:


KUZEY

kızlar bugün kuzeye semizotu,kırmızı biber,havuç ve irmikten çorba yaptım tabiki beğenmedi ama iine yoğurt ekledim öylece yedi :suclu: :suclu:


zelis

selam kizlar , ben bu konuyu yeni goruyorum  :icon_scratch:, nasil olduda kacirmisim  :dontknow: :dontknow:


bende kizimi formul mama ile tahilli gidalardan veriyorum , ayina gore....sonra yogurt veriyorum arada icine meyvelerden rendeliyorum..

sebze olarakta .

patates ve havucla basladik , sonra kabak ekledik , daha sonra brokoli .... zamanla butun sebzeleri vermeye calisacagim , sebzelerin icinede bi yemek kasigi kadar bulgur koydum ki tahil gidasinida alsin veya pirinc,,, ama bulgurun daha saglikli oldugunu dusunuyorum hemde kabizlik yapmaz pirinc kadar..

henuz kahvaltiya gecmedik , sabahlari ilk kalktiginda formul mama , sonra  mevyeli tahilillardan veriyorum ,icinede 4 cici bebe , .
sonra yine mama , sonra sebzeli corba , sonra yine sut , sonra meyve ve kapanis olarak yine sut..... ama bu saydiklarim cok buyuk porsiyonlar degil , kucuk kaselerde.... cunku cok yaparsam  kusabiliyor , bi kac defa kustu , kucuk kase tam yetiyor...
Bizden bu kadar....

7. ayimiza girelim kahvaltiya baslamayi dusunuyoruz insalllah...


KUZEY

biz de kahvaltıdan pek hoşlanmıyorus su içerken arada birer kaşık weriorum yoksa yemio ;)


мiŁenα.

ben tarhana verdim bayıldı :hungry: :hungry: :hungry:

yarında havuç ve patatesle yapıcam bakalım onu nasıl yiyecek mi :-[


:love9: :love7: :love9:


KUZEY

Alıntı yapılan: AyŞe_ - 07 Eylül , 2010, 11:27:29
ben tarhana verdim bayıldı :hungry: :hungry: :hungry:

yarında havuç ve patatesle yapıcam bakalım onu nasıl yiyecek mi :-[


tarhana 9-11 ay dedi ama ben de kıymalı yaptım bayıldı yawrucuğum :k06:


betüs26

selam canım nasılsın 10 aylık mı oldu senin paşa çağlar artık sebze çorbasından bıktı yada ben bıktım kereviz brokoli havuç kabak patates pirinç ne bulursam haşlayıp kevgirden geçiriyorum mutlaka kıyma veye tavuk etide kıymayı küçük toplar yapıp folyeye sarıyorum derin dondurucuda her çarbasına atıyorum doktoru dedi protein çok önemli çorbalarına at dedi tavuğuda yeni başladım haşlayıp rondadan geçiriyorum et suyu verme dedi etlerini ver dedi kemik suyuda verme dedi tereyağıda

KUZEY

SELAM CANIM İİYİM SEN NASILSIN? EET TEYSESİ BÜYÜDÜ OĞLUŞUM HER ŞEY YEDİRİYORUM ARTIK BİR DE BEN RONDOYA ALIŞTIRMADIM PRİNÇLİ FALAN WERDİM ÇOK ŞÜKÜR BİR SIKINYIMIZ YOK SEBZE ÇORBASINA BİRAZ MERCİMEK KOYUORUM ÖYLE SEWİO BEN DE ÇORBALARINA KIYMA TAVUK KOYUORUM ZEYTİNYAĞLI YAPIORUM YAYLA ÇORBASINI DA SEWİYOR KUZEY ;)


seda mete


seda mete

slm kızlar ben yeni üye oldum benim oglum cok iştahsız ne yapmalıyım :-[