Gönderen Konu: Polikistik Over Sendromum Var :( Çok Çaresizim...  (Okunma sayısı 34373 defa)  Share 

Çevrimdışı >Gülbade<

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 256
  • Liked: 0
  • >>aski aradim buldum, bebegim sende gel<<
    • Profili Görüntüle
Polikistik Over Sendromum Var :( Çok Çaresizim...
« : 10 Nisan , 2009, 16:06:12 »
selam kizlar,

ben bugün doktora gittim ve polikistik over oldugumu ögrendim. tabikide hemen internetden arastirdim neymis falan diye. Adet göremedigim icin doktor bana hap verdi, bunu 4 gün kullanip hasta olacakmisim ve sora kan testine gelecekmisim, hormonlarimi ölceceklermis. Ondan sonra yumurtlama tedavisine baslayacakmisiz. Eger 2-3 ay icerisinde hamile kalamazsam esim doktora gidicekmis, spermlerine baktirmak icin.

Peki kizlar sizden tedaviden sonra hamile kalam oldu mu hic???? Biz 1 yildir deniyoruz ama hic olmadi meger bu PO engelliyormus...anne olmayi cok istiyorum, aslinda cok umutsuzum biliyormusunuz.

Cevaplarinizi merak ile bekliyorum canlarim :love9:

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler

Polikistik Over Sendromum Var :( Çok Çaresizim...
« : 10 Nisan , 2009, 16:06:12 »

Çevrimdışı мiŁenα.

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 26830
  • Liked: 26
  • Birileri birşey mi söyledi?
    • Profili Görüntüle
    • ANNELER VE KUZULAR
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #1 : 10 Nisan , 2009, 16:09:56 »
selam canım ben ayse ben yumurta takıbındeyım ıkı aydır ama senın dedıgınle ılgılı bı fıkrım yok ama dıger arkadaslar bılgılendırır bu konuyla ılgılı :opucuk:
Az İnsan Çok Huzur
 :icon_thumright:

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler


Çevrimdışı bilgideposu1982

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 67
  • Liked: 0
  • EKK
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #2 : 10 Nisan , 2009, 16:34:20 »
ben 18 yaşından beri poli kistik overim şuan yaşım 29 , tam 6 sene korunmadım ama cocugum olmadı aşılama yaptım olmadı 3 defa tüp bebek yaptım olmadı rahim içi yapışıklıgım vardı onun için ameliyat oldum, sonunda bitki kürleri denedim , 5 ay boyunca adet olmayınca dr gittim dr bana 3,5 aylık hamilesin dedi şuan oglum 3 aylık . polikistik bir yumurtlama bozuklugudur olusan foliküllerin içinde yumurta yerine sıvı kistler oluşur ve her adette o kistler patlar, anlayacagın ben modern tıptan fayda görmedim ALLAHA BİNLERCE ŞÜKÜR BANA BİTKİLER VESİLE OLDU SANA TAVSİYEM YAN ÜRÜN OLARAK BİTKİ KULLAN ADET OLMAK İÇİN SOGAN SUYU KULLAN
BEBİŞİM BENİM HERŞEYİM

Çevrimdışı gülay t.

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 1011
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #3 : 10 Nisan , 2009, 16:54:16 »
İnanılmaz ya , zorlu bir süreç geçirmişsin Bilgideposu arkadaşım. Çok şükür bebeğin olmuş. Yalnız merak ettim 3 buçuk aylık hamileyken bir belirtin olmadı mı hamile olduğunu anlaman için. Yoksa ihtimal vermediğin için önemsemedin mi??
You are not allowed to view links. Register or Login

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler


Çevrimdışı bilgideposu1982

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 67
  • Liked: 0
  • EKK
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #4 : 10 Nisan , 2009, 16:58:21 »
midem yanıyordu. ünserdendir diyordum baş agrım vardı kusuyordum migren olmuşum diyordum. dr bana normal yoldan hamile kalmazsın tüp bebektede 100 de 20 şansın var yumurtaların cok kalitesiz diyorlardı ihtimal vermedim hatta ögrendigimde yani utrasyonda hareket eden bişey göründe urum var diye düşündüm 3 gün ne konuştum ne söyleye bildim
BEBİŞİM BENİM HERŞEYİM

Çevrimdışı gülay t.

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 1011
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #5 : 10 Nisan , 2009, 17:01:51 »
Canım benim çok güzel bir sürpriz ve mucize olmuş senin için. Tabi o kadar tedaviyle olmayınca insan ihtimal vermiyor. Ultrasonda görsen bile bir yanlışlık varmış gibi geliyor. Bebek isteyen herkese umut olsun yaşadıkların.
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı bilgideposu1982

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 67
  • Liked: 0
  • EKK
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #6 : 10 Nisan , 2009, 17:10:32 »
ben umudumu kesmiştim dr bile bana olmazsa evlatlık alırsın falan diyordu. hamile kaldıgımda istanbuldaki ve mersinde takibimi yapan dr çok şaşırdı hatta kullandıgım bitkileri istediler  ne olur umudunuzu kaybetmeyin bence benim hamile kalmamın en büyük etkemi artık hamile kalmayı beklemememdi yani psikoloji olacakmı yok olmayacakmı olayı yani
BEBİŞİM BENİM HERŞEYİM

Çevrimdışı HATDEV22

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 347
  • Liked: 10
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #7 : 10 Nisan , 2009, 17:39:41 »
BİLGİ DEPOSU ÇOK GÜZEL BİR ŞEY YANLIZ KÜRLERİNİ TAM OLARAK NASIL YAPTIN AÇIKLARMISIN BİZDE YAPALIM BENDE BU AY KULLANDIM SUĞAN SUYU 15 GÜN EĞER BEBEK OLMAZSADA BU AY İNCİR KÜRÜ YAPICAM SENİN NASIL OLDU ÇOK MERAK ETTİM.
bebiş istiyorum allahın iziniye

Çevrimdışı eylülüm

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 314
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #8 : 10 Nisan , 2009, 19:04:25 »
slm canım bende pkoluyum ve 16 aylık kızım var   hiç kafana takma derim bu hastalıkta olmaz diye bişey yok kimisi hemen hamile kalabiliyo kimisi biraz tedaviyle kimisi uzun süre hiç belli olmuyo ama tedavisi var hiç üzülme ben 1seneden fazla tedavi gördüm yumurtalarım vardı ama büyümüyodu ve klomen isimili hapı kullandım o şekilde büyüyodu ama bazen büyümüyodu büyüsede çatlamıyodu çatlasada döllenme olmıyabiliyodu yanii bu süreçlerden geçtim 1 sene kadar daha sonra benim tüplerimde kapalıymış ve rahim filmi çekildi tüpler açıldı ve doktorum 4 ay içinde hamile kalırsın dedi ve kaldım anlıyacağın bu yumurtlamalar çok ince işler yorucu işler haftada 2 3 gün takibe gidiyordum insanın beynini sulandırıyo yok büyüdümü acaba kaç mm oldu falan.ama film çekildiktenki o 3 aylık dönemde hiç kafama takmadım biliyomusun böle bişeyi istemiyomuşum gibi davrandım ve gerçektende etkisi var stresin yumurtlamada ve hamile olduğuma bile inanamadım.yanii üzülme derim canım allah sanada nasip edicek inş  ama zamanı var mutlaka öpüyorum                                                                                                                                                      bu yazıyı daha önce konu açan arkadaşın sayfasına yazmıştım aynen kopyalayıp yapıştırdım  :icon_thumright:
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı >Gülbade<

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 256
  • Liked: 0
  • >>aski aradim buldum, bebegim sende gel<<
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #9 : 10 Nisan , 2009, 19:22:15 »
Cok tesekkür ederim cevaplariniz icin. bende daha önce doktora gitmeden bitkisel cayla adetimi düzene sokmaya calistim, ama maglum düzene sokamadim ondan dolayi ozel hastaneye gittim. daha önce gittigim polikliniklerde sorun yok sende denilmisti, ama anlasilan sorunum varmis maalesef. bakalim bi hayirlisi, yarindan itibaren adet olmak icin 4 gün boyunca hap kullanicam. sonra hormon testine gidicem. ondan sonra bakalim bi doktorum ne diycek, tedavi diyordu ama bakalim nasil bi tedavi olacak, insallah fazla beklemeden tedavi yanit verir kizlar  :'( size yine yazarim ne oldu diye

Çevrimdışı bebekistiyorum

  • Üye
  • **
  • İleti: 117
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #10 : 10 Nisan , 2009, 23:57:18 »
bende polikistikoverliyim ama şuan 1 aylık bebeğim var şuan 2 ay tedaviden sonra hamile kaldım doktor çok önemli 2 sene gittim bir doktora polikistikoverli olduğumu söylemedi bile bana bir sürü ilaç verdi kobay gibi kullandı beni sonra tavsiye üzerine başka doktora gittim ve şuan mutluyum bebişim kucağımda allahım isteyen herkese verisn

Çevrimdışı bilgideposu1982

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 67
  • Liked: 0
  • EKK
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #11 : 11 Nisan , 2009, 14:52:08 »
hatvet benim karışımım suriyeden geldi formulünü söylemiyorlar
BEBİŞİM BENİM HERŞEYİM

Çevrimdışı çikolatalı

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 346
  • Liked: 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #12 : 11 Nisan , 2009, 19:38:09 »
You are not allowed to view links. Register or Login
hatvet benim karışımım suriyeden geldi formulünü söylemiyorlar


slm şu bitkisel karışımın adını biliyormusun peki suriyede tanıdıklarım var belki bulabilirim benimde multikistik ve yumurtlama problemim var canım

Çevrimdışı >Gülbade<

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 256
  • Liked: 0
  • >>aski aradim buldum, bebegim sende gel<<
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #13 : 12 Nisan , 2009, 00:45:11 »
Kizlar bi sorum daha olacak... simdi bende gelecek günlerde tedaviye baslayacam, muhtemelen bende yumurtlama ignesi vurulacam, peki bu igneyi ssk karsiliyor mu? fiyatlari bi arastirdim da, hemen hemen 80 tl civarinda hepsi. bi bilginiz varsa eger bana cevap yazin canlarim, cok merak ettim. öpüyorum hepinizi yoldaslarim. :love9: :love9: :love9: :love9: :love9:

Çevrimdışı eylülüm

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 314
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #14 : 12 Nisan , 2009, 01:03:41 »
slm bu iğneden banada yapılmıştı ama o kadar yüksek bi fiyat değildi 30 ytl civarı bişeydi.ama ben ücretli almıştım sgk karşılıyormu bilmiyorum. :dontknow:
You are not allowed to view links. Register or Login

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler

Ynt: Polikistik over tedavisinden sonra hamile kalan varmi aranizda????
« Yanıtla #14 : 12 Nisan , 2009, 01:03:41 »