Gönderen Konu: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?  (Okunma sayısı 88874 defa)  Share 

Çevrimdışı 2009

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 70
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« : 25 Mart , 2009, 12:45:11 »
merhabalar arkadaşlar
pkoluyum, glukofal içmeye devam ediyorum . bu ay yumurtalıklarımda acaip ağrılar oldu ama acı gibi değil daha farklı. ilacın etkisini gösterdiğini düşünüyorum ama yumurtaların çatlamasının gerçekleşip gerçekleşmediğini bilemiyorum. sanırım yumurta oluşmuşsa doktorlar çatlatma iğnesi yapıolarmış sonrasında çatlama olmuyosa. acaba ben de çatlama olayının gerçekleşip gerçekleşmediğini nasıl anlarım bilgisi olan var mı?

not: ovulasyon dönemindeki belirtiler bende oldu.

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler

YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« : 25 Mart , 2009, 12:45:11 »

Çevrimdışı gülay t.

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 1011
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #1 : 25 Mart , 2009, 15:00:48 »
Mervecim yumurtanın tam olarak ne zaman çatladığını kestirmek güçtür ama tahminen hangi günler çatlayabileceğini kestirebilirsin. Genelde yumurtanın çok büyüdüğü ve çatladığı dönem kasıkların her ikisinde veya birisinde ağrı olur. Sürekli bir ağrıdır bu diğer bir belirti de akıntıdaki artıştır.  Bu günlerde ilişkiye girmek gebe kalma ihtimalini artırır.

Ama çatlayıp çatlamadığını anlamanın en kestirme yolu adetin bittikten sonra doktora gidip yumurta takibi yaptırman o sana söyleyecektir ne zaman çatlayacağını ya da çatlama problemi  varsa iğne tavsiye edecektir. Normalde kendiliğinden çatlıyorsa iğneye gerek yok zaten. Eğer yumurta büyümesine rağmen çatlamazsa, kasıklardaki ağrı devam ediyor ve bazen de bel ağrısı yapıyor. Yumurta çatladığında kasık ağrısı geçiyor eğer ymurtlama günleri geçmesine rağmen kasık ağrın devam ederse çatlamamış olma ihtimali var.
You are not allowed to view links. Register or Login

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler


Çevrimdışı aysenur83

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 50
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #2 : 25 Mart , 2009, 22:41:59 »
gülaycım biz denemeye başlayalı 6 ay oldu ve benim sol kasığım da hep bi ağrı oluyo belkide çatlamıyodur ama daha önce hiç olmuyodu istemeye başladığımızdan beğri oluyo bak kafama takıldı şimdi çatlamadığı zaman adet geçikiyomu acaba benim adetlerim düzenli oluyoda

Çevrimdışı ceyloşş

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 384
  • Liked: 25
  • allahım prensesime birde kardeş nasip et. ceyloşum
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #3 : 25 Mart , 2009, 23:29:33 »
yaa kızlar bişey sorucam pkolu demek ne demek  ???  merakımı mazur görün
You are not allowed to view links. Register or Login

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler


Çevrimdışı кคг๔єlєภ ♥ ♥

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 1412
  • Liked: 0
  • .........!!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #4 : 25 Mart , 2009, 23:33:25 »
You are not allowed to view links. Register or Login
yaa kızlar bişey sorucam pkolu demek ne demek  ???  merakımı mazur görün
pko yan polıkıstık overgenıs acılımı ıse....yumurtlama olmaması demek conımmm
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı ceyloşş

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 384
  • Liked: 25
  • allahım prensesime birde kardeş nasip et. ceyloşum
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #5 : 25 Mart , 2009, 23:35:53 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
yaa kızlar bişey sorucam pkolu demek ne demek  ???  merakımı mazur görün
pko yan polıkıstık overgenıs acılımı ıse....yumurtlama olmaması demek conımmm

anladm cnm sağol  :D
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı gülay t.

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 1011
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #6 : 26 Mart , 2009, 10:52:38 »
Ayşenurcum benim de sağ kasığım genelde ağrır ama doktora gittiğimde birşey olmadığını söyledi. 1 sene kadar önce bir yumurta kisti olmuştu sağ yumurtalığımda o kist geçti ama ağrısı kaldı. Belki senin de öyle birşey olmuştur. Bazen biz fark etmeden de yumurta kistleri oluyor ve geçiyor ama ağrısı kalabiliyor. Doktora en son ne zaman gittin bilmiyorum ama belki yumurta kisti vardır o ağrı yapabilir ilişki sırasında da hissedilir bir ağrı bu. Ama korkulacak bir kist değil büyüyüp çatlamayan yumurtadan oluşuyor çoğunlukla adetle birlikte atılıyor. Kistler bazen adet düzensizliğine de sebebp olabiliyormuş Bir de bel ağrısı yapar kist biraz büyüdüğünde.
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı 2009

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 70
  • Liked: 0
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #7 : 26 Mart , 2009, 11:56:36 »
benim de sağ yumurtalığımda ağrı oluyor. glukofaja başlamadan önce kesinlikle böyle bir ağrı yoktu. mesela şimdi adet zamanım yaklaştı ve ağrım geçti şuan yok. valla her gün doktora gitsem anca olcak ;D sürekli bir şeyler sorma gereği hissediyorum iyice mıy mıy oldum yaa

Çevrimdışı ezgi0909

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 55
  • Liked: 3
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #8 : 11 Eylül , 2012, 21:25:52 »
kızlar bir sorum olucak sizlere,
ben dün doktora gittim( yani pzts)16mm yumurtan var 2 güne çatlar dedi.bu gün ben yumurtlama testi yaptım öğleden sonra negatif çıktı.zaten doktorda çarş yada perş çatlar demişti.ama salı akşamı şeffaf bol uzayak bir akıntım oldu sizce yanıldımı doktor salımı çatladı yumurta?

Çevrimdışı zeynoş

  • Üye
  • **
  • İleti: 247
  • Liked: 19
  • RABBIM bana ve cümlesine bu meleklerden ihsan eyle
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #9 : 12 Eylül , 2012, 09:08:53 »
You are not allowed to view links. Register or Login
gülaycım biz denemeye başlayalı 6 ay oldu ve benim sol kasığım da hep bi ağrı oluyo belkide çatlamıyodur ama daha önce hiç olmuyodu istemeye başladığımızdan beğri oluyo bak kafama takıldı şimdi çatlamadığı zaman adet geçikiyomu acaba benim adetlerim düzenli oluyoda
selam canım adetlerin düzenli oluyorsa yumurtan çatlıyordur ,çatlamasa adet günün uzuyor geçiyor ben bunu yaşadım.hakkınızda hayırlısı olsun..

Çevrimdışı GüzeLCe

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 2737
  • Liked: 8
  • bekliyouz...
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #10 : 12 Eylül , 2012, 10:00:30 »
6 yıllık evlıyım pkoluyum klomen kullandım sonuç alamadım sonuç alanda cok az zaten. canım senın yumurtanın catlamasını bılmene gerek yok. plolarda zor old. için dr catlatıyor zaten. 2 ay önce aşılama oldum bu ay yıne var.yumurta geliştirici iğler yapıyorum göbekten hayırlısı artık .allah yardımcımız olsun inşşlh :amin:

Çevrimdışı ZAHİR

  • Aktif Üye
  • ***
  • İleti: 465
  • Liked: 51
  • CENNET KOKULUM
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #11 : 12 Eylül , 2012, 10:28:43 »
You are not allowed to view links. Register or Login
benim de sağ yumurtalığımda ağrı oluyor. glukofaja başlamadan önce kesinlikle böyle bir ağrı yoktu. mesela şimdi adet zamanım yaklaştı ve ağrım geçti şuan yok. valla her gün doktora gitsem anca olcak ;D sürekli bir şeyler sorma gereği hissediyorum iyice mıy mıy oldum yaa
canım bende de olmuştu çatlatma iğnesi vurulduktan sonreaki gece ölüyodum ağrısından nerdeyse yumurtalıklarımda ağrıyodu bayramım zehir gibi geçti bu yzden sıcak tut belinii belli olmaz mucizen gelir belkii ...
bu arada bnde glifor kullandım bnde de pko var da:((
♥♥♥ŞÜKÜRLER OLSUN RABBÎME MELEGÎM KOLLARIMDA♥♥♥

Çevrimdışı Balböceği

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 64684
  • Liked: 3292
  • Her kışın sonu bahardır..
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #12 : 13 Eylül , 2012, 16:10:08 »
You are not allowed to view links. Register or Login
6 yıllık evlıyım pkoluyum klomen kullandım sonuç alamadım sonuç alanda cok az zaten. canım senın yumurtanın catlamasını bılmene gerek yok. plolarda zor old. için dr catlatıyor zaten. 2 ay önce aşılama oldum bu ay yıne var.yumurta geliştirici iğler yapıyorum göbekten hayırlısı artık .allah yardımcımız olsun inşşlh :amin:
Kiz niye girip sessizden gidiyorsun  :caca:

Yine net yok deme, bak tedavide oluyor mussun inşallah ikinci gelmende hayırlı haberler verirsin Hülya  :love9:

Kiz delü ben seni unutmadım hala Burdayim,   :ehi: demirbaş oldum  :ehi:
You are not allowed to view links. Register or Login

Çevrimdışı GüzeLCe

  • Süper Üye
  • *****
  • İleti: 2737
  • Liked: 8
  • bekliyouz...
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #13 : 14 Eylül , 2012, 10:19:03 »
böcüğüm canımsın ya bu pazartesi asılamam var dua edin ok öptüm çok

Çevrimdışı baltzi

  • Üye
  • **
  • İleti: 174
  • Liked: 6
    • Profili Görüntüle
Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #14 : 14 Eylül , 2012, 12:25:32 »
insallah en kisa zamanda anne olmayi nasip etsin allahim bu cuma gunu mubarek gunde..

Bebeğim online : Anne ve Bebek ile ilgili bilgiler

Ynt: YUMURTALARIN ÇATLADIĞI NASIL ANLAŞILIR?
« Yanıtla #14 : 14 Eylül , 2012, 12:25:32 »