*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #30 : 24 Mart , 2009, 18:27:46 »
yaaaaaaaaa kızlar nerdesiniz çok sıkıldım bugün

*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #31 : 25 Mart , 2009, 08:35:15 »
 :occasion5:günaydın arkadaşlarrrrrrrrrrr :love9:

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #32 : 25 Mart , 2009, 15:48:25 »
TILSIMCIM :love9:

TILSIMCIM HAYIRLI GÜNLER CANIM :icon_thumright:
 NASILSIN BAKALIM ? BEBİŞİMİZ NASIL ANNESİİ? YARAMASLIK YAPMIYORDUR UMARIM :D ÖPERİM GÖBÜŞÜNÜÜÜ :binkybaby:

CANIM DEDİĞİN GİBİ EŞİME SÖYLEMİŞTİM KAYISI ALICAK BUGÜN İNŞŞ,YANINDA İNCİRDE DEDİM :laughing7: ZATEN BİDE YANINDA TAZE BADEM,FINDIK,SARI LEBLEBİ YİYORUMM :occasion14: YAKINDA KAAAÇ KİLO OLURUM ONU ALLAH BİLİR EMME NEDEYİMM CANIM ÇEKİYOO BENDE HABİRE GÖTÜRÜYORUM :k06:

ZATEN ÇOKDA KİLOLU DEĞİLİM:) 53 DÜM.. ŞUAN 55  :hello2: AMA MİDE BULANTIM OLDUMUUUUUU :igrenc: HİİÇ BİREŞEYİ GÖZÜMM GÖRMÜYOOOO :tongue3: GEÇİNCE BAŞLIYOMM YEMEYE :ehi:

KISLAR SİZ GÜNLÜK SÜT MÜ TÜKETİYORSUNUZ YOKSA UZUN ÖMÜRLÜ OLANLARDANMII?...
BİZ GÜNLÜK ALIYORUZ AOÇ MARKASIDA HEM KOKMUYORDA BAZI MARKALAR BANA KOKTU BUNDA KARAR KILDIK BAKALIM ŞUAN ELİMDE SÜTÜMMM HEM YAZIYORUM HEM İÇİYORUM :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #33 : 25 Mart , 2009, 15:54:42 »
GÜLŞEN EMİR SANADA MERHABA CANIMMMM KIYAMAM DEMEK SIKILDINN :sleepy1:

İŞTE GELDİKK TEYZESİİİ :icon_flower: NASILSIN BAKALIM? NASIL GEÇİYOR GÜNLERİN NELER YAPIYORSUN ELİNDE BİRŞEYLER ÖRÜYORMUSUN? YA SİZ KISLAR ELİNİZDE BEBİŞİNİZE BİRŞEYLER ÖRÜYORMUSUNUZ???????

BİZ ÖRÜYORUZ TEYZELERİİ :hello2: :hello2:  GÜZEL BİR YELEK BAŞLADIK MODELLİ HEMİDEE RENGİDE AÇIK SARII ÇOOOK DATLI OLUYOO VALLA :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt:

BİDE BUGÜN ANNECİĞİM GELMİŞTİ ONUNLA DIŞARI ÇIKTIK,HANİ SICAK SU TORBALARI OLUYORYA(TULUK VEYA TULUMBA DA DENİYOR) İŞTE BEBİŞ İÇİN OLANINDAN ALDIK  :basardim: :hello2: :hieyt: :hello2: :basardim:
İKİ TANEE ÇOOOK ŞEKER BİŞEYY :love9: HEM BEBİŞLERİMİZ KIŞA GELİYOR ŞİMDİDEN GÖRÜNCE DAYANAMADIK :occasion5: :occasion5: HEMİDE 1 TL YE ALDIK :-ooo  :toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10:
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #34 : 25 Mart , 2009, 16:00:14 »
You are not allowed to view links. Register or Login
lolicim mrb bende 31 haftalık hamişim :nazar:

biz burda hepimiz birbirimiz için dua edip iyi dileklerde bulunuyoruz emin olki dualarımız seninlede olucak

allah hepimizin bebeğini sağ salim kucağımıza almayı sağlıklı sıhhatli huzurlu günlere eriştirmeyi

nasip etsin canım  :amin: :amin: :amin:

CANIMM HOŞ BULDUM :flowers: DEMEK 31 HAFTAYA GİRDİNİZ AYY MAŞŞ MAŞŞŞ :nazar: :nazar: :nazar:

CANIMM EVET DEDİĞİN GİBİİ BİZLEREDE DUA ET AYY NE GÜZELL ŞİMDİİ GÖBÜŞÜNN KOOOOCAMAN OLMUŞTURR AYY SEVERİM SİZİİ BENN :aferin:

CANIM BENİMM BEN ÇOK SEVİNDİMM İNŞŞ BİZLERDE O GÜNLERE HAYIRLA , SAĞLIKLA  VE HUZURLA GELEBİLİRİZ İNŞŞŞŞŞŞ :love9: :love9:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #35 : 25 Mart , 2009, 16:08:55 »
elifcim merhaba canım

anca cevap yazıyorum bu arada  :k06: iyiyim canım bebeğimde iyi çok şükür yaramazlık yapıyo çok tekme atıyo teyzesi  :nazar: :nazar: ama yapsın ben şikayyçi değilim sen nasılsın bebiş nasıl

iyi yapmışsın canım kayısı çok faydalı ve kabızlığa çok iyi geliyo ye canım ye bişi olmaz ben yedim yedim 4,5 kilo aldım şimdiye kadar bana yaramadı oğluşuma yarıyo  :ehi: ben 48 ile hamiş kaldım 52,5 oldum doktora gidicem 2 gün sonra bakalım hiç almışmıyım sanmıyorum ama  :suclu:

ben günlük tüketiyorum benim aldığım bebekler içinmiş daha çok tazecik oluyo 2 günden fazla durmamsı gerekiyo dolapta bile zaten ben bi günde bitiriyorum sütü severim
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #36 : 25 Mart , 2009, 16:15:36 »
canım sende hoşgeldin :muzz: bebişimiz nasıl iyimi negüzel alış-verişede başladın hımmmm... yok anam nerde ne iş işlemesi, çalışıyorum ben

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #37 : 25 Mart , 2009, 16:17:33 »
 :k06: :k06:Bİ ORDA Bİ BURDA  :k06: OSSUN AMAN YORULMA YAVAŞ YAZ CANIMM...

DEMEK TEKMİŞLİYOO HEEE :hieyt: :hieyt: OYY YERİMM ONU BENN ALLAHIM BENDE O GÜNLERİİ Bİ GÖREYDİMM HEMENCİKKK :ehi: ÇOK ACELECİYİM YAFF :D

EVET KAYISIYI YİYEM BARİMM.. SÜT İÇİNDE BANA KOKMUŞTUU BENDE ÇOOK SEVERİMM AMA İÇEMEMİŞTİMM ...

ARTIK MARKA DEĞİŞTİRDİKK ŞUANDA İÇİYOS ZATENN :laughing7:
AAAA DEMEK 52'BUÇUKMUUU KISS ALLAH EMİİİİ NEKADAR ASS...

AMA DR NORMAL DİYORSA BİLEMEM... BEBİŞLERİMİZDE BİZDE SAĞLIKLI OLALIM İNŞŞŞŞŞ....
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #38 : 25 Mart , 2009, 16:19:36 »
GÜLŞENCİM HOŞ BULDUM ... YAA EFET BAŞLADIKK :love9: :love9:

  OSSUN ÇALIŞ VAR AKŞAMLARI ÖRSENE KISSS :k06:...
HEM SİTERS ATIYONN HEMDE ÇOKK ZEVKLİ OLUYOR :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #39 : 25 Mart , 2009, 16:28:53 »
GÜLŞEN ŞUAN KAÇ HAFTALIKSIN?... VE BİŞEYLER HİSSEDİYORMUSUN?... YANİ BEBİŞİN PITLARI VS...
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #40 : 25 Mart , 2009, 16:36:02 »
ya dinlenmeye zor fırsatım oluyo bide iş mi zor şekerim 10+5 olduk bugün teyzesi

*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #41 : 25 Mart , 2009, 16:37:49 »
sanki hissediyorum gibi ama bazende banamı öyle geliyor diyede düşünüyorum hani  :D

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #42 : 25 Mart , 2009, 17:00:30 »
Kızlar bağırsaklardan gelen seslerlede karıştırılıyo bazen bi kaç hafta sonra anca duyarsınız oda kelebek kanat çırpması gibi  :D

elifcim bana görede az ama doktorum kimisi hamileliğini 8-9 kiloyla bitirir dedi sanırım sende öyle olucaksın dedi ebru şallı gibiyim valla  :k06: :k06:

bebeğin gelişimi çok güzel çok şükür yediklerim oğluşuma yarıyo hem kilo hem boy olarak yani vücudum bebeği besliyomuş buda işime geliyo aslında bide vermeklemi uğraşım doğumdan sonra zaten doğumda 6 kilosu gider kalır 3 kilo oda bana yeter  :hello2: :hello2:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı (gülşen)

  • ****
  • 893
  • '''' ÖMRÜM ''''
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #43 : 25 Mart , 2009, 17:11:17 »
yeşimcim sende benim gibisin heralde önceki hamileliğimde arkadan hamile olduğum anlaşılmıyordu doktorum bile imreniyordu doğrusu erkek ti önceki alakası var mı bilmiyorum ama kızda yayılıyorsa yayılmaya razıyım doğrusu.. :k06:

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2009 Eylül-Ekim-Kasım Anne ve Bebekleri
« Yanıtla #44 : 25 Mart , 2009, 17:18:08 »
gülşencim evet erkek bebekte yayılma olmuyo sadece karnın sivriliyo arkadan bakınca genç kız önden bakınca anne  :muzz: ben basket topu yutmuş gibiyim allah gönlüne göre versin canım kız istiyosan inş.. kızdır bebişin  :amin: :k06: yayılmayada razısın nasılsa  :k06: :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login