*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #30 : 13 Şubat , 2009, 10:34:22 »
Ben burçlarla ilgiliyimdir  :toothy10: :toothy10: işimiz fallara burçlara kaldı zaten  :tongue3:

dimi aslan burcuda öyle süslüüüüü bilirim aslanları sende benim gibisin eşorfman antipatisi var demekki  :k06: bende hep makyajlı gezerim ama çok güzel bişey insan moral buluyo güvenin geliyo sanki kendine ayy zuzudan dinlemek lazım ozaman seni  :k06: :k06: :k06:

oo bak sen efe ye şimdiden kıskançlıklara başlamış ay çok şeker bunlar yaaa evet ceylin yanmış yavrum ama en azından yeni doğucak yanmıcak  :k06:

evet kızı kıskanmazlar ama erkek  olursa ona yapılan herşeyi kıskanır sindiremez haklı çocuk kendince ilgi zaten ona kayıcak bide ona yapılıcak şeyler ay allah kolaylık versin  :toothy10: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #31 : 13 Şubat , 2009, 12:51:05 »
şişko göbişler siz ne yapıyonuz bakiimm :k06:
Gelde Bizim Olsun Tüm Mutluluklar, Beklemeye Sabrım Gücüm Kalmadı!...

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı neslihan

  • *****
  • 1739
  • Canım Duru Ecem.Allah ım seni korusun
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #32 : 13 Şubat , 2009, 12:57:40 »
Daha göbüşler çok büyük değil şheker ama kalçalar popolar bacaklar kalınlaştı vallahi.

Hayırlısıyla doğuralımda zayıflarız inşallah.

Ben yengeç burcuyum,bebişimde yengeç olacak buarada
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #33 : 13 Şubat , 2009, 13:09:18 »
Shekercim hoşgeldin tatlım ne yapalım takılıyoruz öylee muhabbet malum  :k06:

Neslihan göbüş büyümedimi ama kalçalar basenler aldı gidiyo diyosun yanee ee kız annesi olucaksın kız anneyi baya bi değiştirirmiş benim göbüşüm var kilo pek yok ama basket topu yutmuş gibi karnım var

ne güzel demek sende yengeçsin bebişinde yengeç olucak olucak ben başak bebişim yengeç  :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı oozge

  • *****
  • 8309
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #34 : 13 Şubat , 2009, 13:20:07 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ben burçlarla ilgiliyimdir  :toothy10: :toothy10: işimiz fallara burçlara kaldı zaten  :tongue3:

dimi aslan burcuda öyle süslüüüüü bilirim aslanları sende benim gibisin eşorfman antipatisi var demekki  :k06: bende hep makyajlı gezerim ama çok güzel bişey insan moral buluyo güvenin geliyo sanki kendine ayy zuzudan dinlemek lazım ozaman seni  :k06: :k06: :k06:

oo bak sen efe ye şimdiden kıskançlıklara başlamış ay çok şeker bunlar yaaa evet ceylin yanmış yavrum ama en azından yeni doğucak yanmıcak  :k06:

evet kızı kıskanmazlar ama erkek  olursa ona yapılan herşeyi kıskanır sindiremez haklı çocuk kendince ilgi zaten ona kayıcak bide ona yapılıcak şeyler ay allah kolaylık versin  :toothy10: :amin:


evet bı ara cagırayımda zuzuyu gelsın foruma yazsın beniii  :ehi: :ehi: :ehi: :ehi:
ya aklıma ne geldı bız bıgun zuzuyla  cocukluk anılarımızı anlatıoduk forumda dedık bunu bı konu altında konusalım. konu actık ogun  bıkaç anımızı anlattık butn gun karnıma kramplar gırdı gulmekten. ama sonra o konu unutuldu  bızde yazmadık hıc zuzu ugrayamıo cunku foruma ay neydı o yaaa :toothy10: :toothy10: :toothy10:

 o makyaj olayını anlatıyorum bnde herkese ama anlatamıorumki. ben bakımlıyken moral doluyum cidden  yaa makyajsız ojesiz fılan ben asla  evden cıkamam evden cıkmayı bırak aynaya bakamam  :tongue3:

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #35 : 13 Şubat , 2009, 13:41:38 »
aa ne güzelmiş çocukluk anılarıyla ilgili kısım yaa komedi hakketen  :k06: :k06: anlatsam bende bile neler var  :tongue3:

bakımlıyken bende moral buluyorum çok ii oluyo bende aynen makyajsız ojesiz çıkmam gerçi ojesiz çıkıyorum artık ama oda doktor pek sürme dedi  :suclu:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #36 : 13 Şubat , 2009, 14:07:34 »
kıslar olcak o kadar artık göbişler popişler darısı başıma inşallah. doğumdan sonra verirsiniz annecikler gülü seven dikenine katlanır olcak o kadar artık :k06:
Gelde Bizim Olsun Tüm Mutluluklar, Beklemeye Sabrım Gücüm Kalmadı!...

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #37 : 13 Şubat , 2009, 14:08:13 »
ee makyaja meraklı hanımlar nasılsınız bakalım bende arda bir yaparım eşim yapma diyor ama ben onu dinlemiyorum ben kapalıyım ama hafif yaparım
anne olmak istiyorum

*

Çevrimdışı naz_pinar

  • ***
  • 497
  • hayat oğlumla güzell:)
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #38 : 13 Şubat , 2009, 14:14:17 »
kız yesım okuduklarım dun konustuklarımızın ozetı gıbı olmus walla :toothy10: :toothy10:basak burcu :toothy10:makyaj :toothy10:uyum takıntısı :toothy10:walla okurken kramplar gırdı karnımaa
eeee kızlar sız nasılsınız
<a href="You are not allowed to view links. Register or Login"><img src="You are not allowed to view links. Register or Login" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #39 : 13 Şubat , 2009, 14:37:11 »
hakketen d,m, nazcım yaa özet geçiyim dedim şööööööyyyyyyyle bi  :k06: :k06:

ben kendi adıma söyliyim iyiyim sen nasılsın şekerimm  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #40 : 13 Şubat , 2009, 14:51:16 »
bende iyiyim bende :k06: :k06:
Gelde Bizim Olsun Tüm Mutluluklar, Beklemeye Sabrım Gücüm Kalmadı!...

You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #41 : 13 Şubat , 2009, 15:20:31 »
aman ii olun kızlar  :muzz: :muzz: shelercim sende

destinacım arada yapılır yaa hafif yapıyosan sorun yok ben çok severim makyajıda makyajlıyıda  :k06:


ya kızlar ben uyuyamıyorum geceleri yaa ne olucak benim bu halim dört dönüyorum yatakta kocişte uyuyamıyo tabiki  :tongue3:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı oozge

  • *****
  • 8309
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #42 : 13 Şubat , 2009, 15:32:04 »
oo daha dur kuşummm göbüş iyicene buyusun ozman napıcann nasıl uyucan :tongue3:

*

Çevrimdışı tılsım

  • *****
  • 1898
  • Hoşgeldin küçük prensim ömrüme
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #43 : 13 Şubat , 2009, 15:48:49 »
zaten 5 aylık 10 gün sonra olucak şimdiden uyuyamıyorum demekki geri kalan 4 ay uyku bana haram zaten bebiş olunca uykusuz geceler beni beklicek daa şimdiden başladım özgemmm yaa  :tongue3: uykuyo çok seven biri olarak kanıma dokunuyo habire sol tarafa yatıyorum bide yüzüstü yatamıyorum hiç o yüsden uyuyamıyorum  :tongue3:
You are not allowed to view links. Register or Login
Thanks to ImageShack for You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı oozge

  • *****
  • 8309
    • Profili Görüntüle
Ynt: HAZİRAN TEMMUZ AĞUSTOS 2009 OLAN ARKADAŞLARRRRRR
« Yanıtla #44 : 16 Şubat , 2009, 10:08:47 »
bnde oleyım yaaaaaa uyuyamam ozman bnde  :-\ :-\