Ismim Ada memnun oldumm :hieyt:yumurtam catliyormus dr telde ddedi
Iliski ye gir dedi
Bizde turk hamamina girdik esimle sabun masaji kese vs sonra gittik temas için Afedersin
Agri geçti ayaklarida havaya diktim
Simdi metrodayim akintiyi hissettim  kiz buu benim klomeni ikinci kullanisim ilkinde seninde dediğin g günde bi tane vverdi bu defa ikiye çıkardı Dr hamile kalirsam sana hediye göndericem
Bana Herkes Huzur getirir ..Kimisi Gelerek Kimisi Giderek...

REKLAM

 

*

BurcuÇ

bende memnun oldum ada..

Ya doktor yumurtluyorsun dedıde adetlıyım nasıl yumurtluyorum demedın mı ben ılk defa boyle bırsey duydum   :dontknow:

Yok sormadım ama onu şöyle öğrendim
Google'da aradığım zamsn adetin son gunu ve adetin bittigi tarihten sonraki ilk  üç gün
Yumurtlama oluyormuş
Banads saçma grlfi ama böyle
Dr iki gun once beni gord u klomen verdi biliyordur heralde
 :aferin:
Bana Herkes Huzur getirir ..Kimisi Gelerek Kimisi Giderek...

*

BurcuÇ

Canım;
dogrudur doktor daha ıyı bılır belkı ama ben anlayamadım yanı adetın son gunu yumurtan catlıyorsa adetlıyken yumurtan nasıl olusuyor  :dontknow:

Neyse en azından erken yumurtlandıgını bılıyorsun. Umarım hamıs olursun . Benım anlamadıgım  yanı adetlıyken ılıskıye gırılmıyor kı yumurta döllensin yumurta bigün yasıyor sperm 3 gun yumurtadan 3 gun oncekı sperm bıle hamıle kalması ıcın yeterlı oluyor ama bu durum ilginç geldi. yın edoktorunla yuz yuze gorustugunde detaylı sor bence. Yumurta takibi doktorlarda yapıyor doktorunda bı takıp yapsın sana ?

Hayatım haklısın sen öyle diyince netten gene baktim
Com vsr oyle adet bittikten sonraki gun hamile kalan
Walla bak sende yaz google da cikiyor
Sz once netten otomatik ovulasyon hesaplama yapan
Sitelerin iki tanesini denedim son adet tarihimi girdim
Hemen gosterdi bana bu ayın 25 ve ocak 4 imis yumurtlama tarihi
Aman ya wlla benimd kafam karıştı
Sürekli negatif düşüyor moralim :nazar: nazarmi nedir
Hayir işin kötü yanı
Yumurtluyorum hadi :sunny:  dediğimde adamda da antipati oluşuyor artik  :BangHead:
Sen bu bebek konusu gündeme geldiğinden
Beridir kafayi yumurtlama ile bozdun dedi bu aksam bana nasi bozuldum anlatamam
Bana Herkes Huzur getirir ..Kimisi Gelerek Kimisi Giderek...

*

BurcuÇ

Canım dediğim gibi dogurdur olan vardır. O yumurtlama testı şöyle hesaplıyor yumurtlama gununu 30 gunde olan bı kısı genelde 16 gunu yumurtluyor ama kımısı 8 sınde kımı 12 sınde kısıye gorede değişiyor. Doktor kontorulunde dedıgım gıbı daha sağlıklı sonuc alırsın. Ben mesela 30 gund eoluyorum 18 gun yumurtluyorum  :icon_thumright:

Eşler bu konuda bızım sıkıntımızı farkedıp cok kafaya dusundugumuz ıcın o psıkolojıde olmamızı ıstemıyolar haklı olarak.

Benımde adet olucagım kesınlestı bu ayda yattı arrtık napalım sağlık olsun  :sad1:

*

ponçik

Burcu nasıl kesinleşti adet olacağın  :icon_scratch:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Muneccimmisin kiz nerden biliyorsun adet olacağını
Bana Herkes Huzur getirir ..Kimisi Gelerek Kimisi Giderek...

*

BurcuÇ

yaklasık 15 yıldır adet görüyorum ee halıyle adet sancımı biliyorum belime vuruyor suanda ped bile koydum sureklı tuvalete gıdıyorum

*

ponçik

You are not allowed to view links. Register or Login
yaklasık 15 yıldır adet görüyorum ee halıyle adet sancımı biliyorum belime vuruyor suanda ped bile koydum sureklı tuvalete gıdıyorum

ilahi Burcu  :laughing7:
inşallah o sancılar bebeğin habercisidir  :amin: ben de 22 yıldır adet görüyorum ama bu hamileliğimde sancı olayını tutturamadım  ;) senin de öyle olur inşallah  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Aynen arkadaş a
atılıyor ve adet sancisi cekmiyorsundur inşallahhhhh diye bide tu tu nazar değmesin diye ufliim seniiiii :basardim:

Bisey sorucam cok onemli
Pre seed jel diye bisey dedi arkadaş hamile kalmis artık denk mi geldi jel emi borclu emin degilim dedi
Aranızda bunu kullanarak hamile kaldım diyen varsa çıktın ortaya noolur

Ben bunu almak istiyorum a zararlimi bilmiyorum
Forumlarda artık çok güvenmek istemiyorum
Ürün ile alakali pozitif yorumlarin çoğu sanki firmanin kendine elemanlarıda kendi reklamlar ini yapıyor gibi hissediyorum yada eşim haklimi internete cok inanip kafanı yoruyorsun diyor bana. ..iyide napalım yani internet sayesinde Jinekolog oldum nerdeyseee
Son Düzenleme: 24 Aralık , 2013, 15:57:31 Gönderen: Mariee
Bana Herkes Huzur getirir ..Kimisi Gelerek Kimisi Giderek...

Kızlar merhaba yeni katıldım aranıza bende ovuslasyon testi kullanmaya başladım geçen hafta ve bugün birer kez koyu ili çizgi yakaladım ama hangisi yumurtlama anlayamadım

*

Emine

Merhaba hoş geldiniz  :wave:
Test çizgisi kontrol çizgisiyle aynı yoğunluktaysa yumurtlama dönemindesiniz demektir. Test çizgisi yoksa o dönemde değilsinizdir.
You are not allowed to view links. Register or Login