En Sağlıklı Salata Tarifleri
« : 20 Ekim , 2014, 14:22:19 »
Salata yapımında sadece sebzeye bağlı kalınmayabilir, haşlanmış veya ızgara tavuk, az yağlı ya da yağsız haşlanmış veya ızgara et, az yağlı veya yağsız ton balığı kullanılabilir. Damak tadına göre az yağlı veya yağsız peynir çeşitleri, hardal, mısır, zeytin, tuzsuz fındık, çörekotu, ançüez (hamsi) ezmesi, yağsız kruton gibi yiyecekler de kullanılarak salata zenginleştirilebilir. Bunları birkaç sağlıklı salata tarifiyle örneklendirebiliriz.
 
Cimri Sezar Salatası
Malzemeler: Izgara tavuk göğsü, tuz, biber, inceltilmiş peynir, limon suyu, zeytinyağı, hardal, sirke, ançüez (hamsi) ezmesi, marul, yağsız krutonlar (kızarmış ekmek parçaları). Kalorisi: 269
Akdeniz Salatası
Malzemeler: Limon suyu, sarımsak, bal, tuz, biber, zeytinyağı, göbek marul, nohut, yeşil biber, çeri domatesi, salatalık, kırmızı soğan, zeytin, beyaz peynir, taze nane yaprakları, tam tahıllı pide. Kalorisi: 278
 
    yemeknasil.com You are not allowed to view links. Register or Login web sitesinde bulunan You are not allowed to view links. Register or Login kategorisini ziyaret ettiniz mi?