Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #30 : 24 Aralık , 2013, 17:16:21 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Kızlar ben de 13. Haftadayım ve hala mıdem çok bulanıyo ilaç içmesem kafamı kaldıramıyorum. Sizce ne zaman rahatlarım?

Aslı ben 16.haftadayım hala rahatlamayı bekliyorum. :igrenc: Bizim durumumuzda olan herkese ve de kendime acil şifalar diliyorum.

*

Çevrimdışı ponçik

  • *****
  • 6583
  • Evlat kokusu CENNET kokusudur. Hz.Muhammed
    • Profili Görüntüle
    • Çalışan Annenin Blogu
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #31 : 24 Aralık , 2013, 17:41:33 »
 :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #32 : 24 Aralık , 2013, 19:43:36 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kızlar ben de 13. Haftadayım ve hala mıdem çok bulanıyo ilaç içmesem kafamı kaldıramıyorum. Sizce ne zaman rahatlarım?

Aslı ben 16.haftadayım hala rahatlamayı bekliyorum. :igrenc: Bizim durumumuzda olan herkese ve de kendime acil şifalar diliyorum.

Canım ilaç alıyo musun? Ben almıyım diyorum ama duramıyorum. Karnım da cıkmaya basladı. 13. Haftada cıkmaz dıyolar onden mı gıdıyorum???

*

Çevrimdışı ponçik

  • *****
  • 6583
  • Evlat kokusu CENNET kokusudur. Hz.Muhammed
    • Profili Görüntüle
    • Çalışan Annenin Blogu
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #33 : 25 Aralık , 2013, 08:44:26 »
Hamilelikten önce göbeğin var mıydı , o zaman da çabuk beliriyor canım  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #34 : 25 Aralık , 2013, 09:54:29 »
Yok canım gobeklı biri değilim ben. Dün pijama takımı almaya gittim. Tezgahtar kız bebek var sanırım dedi. Dışardan bakınca anlaşılıyo demekki. Şimdiden boyleyse nası olucam bakalım...

*

Çevrimdışı ponçik

  • *****
  • 6583
  • Evlat kokusu CENNET kokusudur. Hz.Muhammed
    • Profili Görüntüle
    • Çalışan Annenin Blogu
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #35 : 25 Aralık , 2013, 10:17:42 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Yok canım gobeklı biri değilim ben. Dün pijama takımı almaya gittim. Tezgahtar kız bebek var sanırım dedi. Dışardan bakınca anlaşılıyo demekki. Şimdiden boyleyse nası olucam bakalım...

Hiç korkma canım o göbeğe nasıl imrenerek bakanlar var  :opucuk: ben bile doğum yaptıktan sonra hamile halimi özleyip hamile bayanları kıskanır olmuştum  :laughing7: göbüşü al her yere rahat rahat git, çarşıya pazara, sinemaya... ama bebek doğunca olmuyor maalesef  :suclu:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #36 : 25 Aralık , 2013, 12:41:41 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Kızlar ben de 13. Haftadayım ve hala mıdem çok bulanıyo ilaç içmesem kafamı kaldıramıyorum. Sizce ne zaman rahatlarım?

Aslı ben 16.haftadayım hala rahatlamayı bekliyorum. :igrenc: Bizim durumumuzda olan herkese ve de kendime acil şifalar diliyorum.

Canım ilaç alıyo musun? Ben almıyım diyorum ama duramıyorum. Karnım da cıkmaya basladı. 13. Haftada cıkmaz
dıyolar onden mı gıdıyorum???


İlaç aldım, almaz olur muyum.Dramamine iğne yaptırdım çok bulantım olunca. Emedur içtim bir kaç tane. Ama zaten tam anlamıyla faydası olmuyor. Bebeğime zarar verecek diye korktum, onları da bıraktım.Benim karnım bir haftadır oldukça belirgin.Senin için de erken değil bence, artık gösterecekler kendilerini  :binkybaby:

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #37 : 25 Aralık , 2013, 12:50:27 »
yok canım dert etmiyorum o kadar cok bekledim ki karnım buyusun dıye dört gözle bekliyorum sadece erken mi diye merak ettim.

haftasonu ikili testimiz var endişeliyim.

Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #38 : 25 Aralık , 2013, 17:27:42 »
Makaron hayırlı sonuçlar ile dönersin inşallah arkadaşım. bugün bende 4 lü taramanın sonucunu aldım çok şükür yolunda herşey. test sonucu bekleyen ve şifa bekleyen herkese bol bol dua ettim. Bizi habersiz bırakma :) :D

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #39 : 25 Aralık , 2013, 17:48:17 »
Gozun aydın canım darısı başimiza inşallah. Bu gece uyuyanilirsem ıyı. Haber veririm tabiki.
Dr gecen randevumda ense kalınlığına balıcam dedi. Bu dediği ikili test oluyo dimi? Sagolsun dr pek bişey anlatmıyo.

*

Çevrimdışı ponçik

  • *****
  • 6583
  • Evlat kokusu CENNET kokusudur. Hz.Muhammed
    • Profili Görüntüle
    • Çalışan Annenin Blogu
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #40 : 25 Aralık , 2013, 18:14:28 »
evet canım ikili testte ense kalınlığına bakılıyor  :icon_thumright: dert etme için rahat olsun sonuçlar güzel çıkacak dua et bol bol  :opucuk:

ys-yağmur gözün aydın inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #41 : 27 Aralık , 2013, 19:12:02 »
Kızlar merhaba. Bizim dün ikili testimiz vardı ıyı geçti şükür bir sorun yok. Ama aklıma takıldı. Dr folik asiti kesmedi. 9 ay devam edeceksin dedi. Ayrıca b vitamine de devam edicekmişim. Sizler de alıyo musunuz. Bazı dr lar kesmiş diye duydum.

*

mutluluk

Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #42 : 27 Aralık , 2013, 19:20:17 »
aslıcım ka haftalık oldu.

*

Çevrimdışı makaron

  • *****
  • 1171
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #43 : 27 Aralık , 2013, 19:52:36 »
13. Haftadayız canım

*

bnsroni

Ynt: 2014, Haziran- Temmuz- Ağustos annelerinin sohbet sayfası
« Yanıtla #44 : 27 Aralık , 2013, 20:03:20 »
3. ay sonunda kesıyorlar genelde..sonrasnda elevit ve ferrum kullanılıyor...doğum sonrasıda elevit ve ferruma 6 ay kadar devam et demıstı doktorum ama ben doğumdan sonra kılo verebılmek ıcın 3.ayda kestimm kesmemek lazım vücudun kendını toparlaması için.