*

Emine

Aras Kargo
21 Mayıs , 2013, 13:53:16
Bugün karşı ödemeli bir kargo getirdi Aras Kargo 6 TL imiş. 50 TL verdim bozuk yok dedim bende de yok dedi. Bozdurup gelin o zaman dedim vaktim yok dedi. Gelip şubeden alın deyip gitti. Arkadaşlarınıza söyleyin mutlaka gelip alırım o zaman geri gitmesin dedim. Benim bugün ne zaman gideceğim belli olmaz siz arayın dedi. Sinir oldumm  :caca: Aradım inşallah bekletirler   :sad1:
You are not allowed to view links. Register or Login

REKLAM

 

*

ponçik

Ynt: Aras Kargo
21 Mayıs , 2013, 14:18:30
Hay Allah yaa kötü olmuş  :icon_scratch:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Shadowqueen

Ynt: Aras Kargo
21 Mayıs , 2013, 15:39:13
Öyle saçma şey mi olurmuşş yahu. Ödemeli kargo taşıyan bir görevlinin yanında bozuk para taşıması zorunlu. Bağlı bulunduğunuz aras kargo müdürlüğünü arayıp şikayet edin gidip şubeden almak zorunda değilsin getirsinler tekrar ayağına ona göre ücret farkı alıyorlar  :icon_thumright:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Emine

Ynt: Aras Kargo
21 Mayıs , 2013, 15:59:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Öyle saçma şey mi olurmuşş yahu. Ödemeli kargo taşıyan bir görevlinin yanında bozuk para taşıması zorunlu. Bağlı bulunduğunuz aras kargo müdürlüğünü arayıp şikayet edin gidip şubeden almak zorunda değilsin getirsinler tekrar ayağına ona göre ücret farkı alıyorlar  :icon_thumright:

Tamam canım paketimi gidip alıp öyle şikayet edeyim bir de inat edip parçalarlar paketi :) Kızım da nasıl sabırsızlıkla bekliyordu  You are not allowed to view links. Register or Login buradan üzerinde resmi olan kitap siparişi vermiştim  :'(
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Shadowqueen

Ynt: Aras Kargo
21 Mayıs , 2013, 16:13:10
Anladım canım kötü olmuş tabiki :(, Ben sürekli kargo ile çalıştığım için artık her şeyi biliyorum. Sakın yanlarına bırakma yaptığı terbiyesizlik
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Emine

Ynt: Aras Kargo
22 Mayıs , 2013, 23:41:18
Eşim gidip aldı kargo şubesinden. Adamı şikayet ederim bir de işinden olur boşverdim sadece bundan sonra alışverişlerde seçenek olursa Aras kargoyu seçmeyeceğim.
You are not allowed to view links. Register or Login

*

olvido

Ynt: Aras Kargo
02 Haziran , 2013, 15:11:35
You are not allowed to view links. Register or Login
Eşim gidip aldı kargo şubesinden. Adamı şikayet ederim bir de işinden olur boşverdim sadece bundan sonra alışverişlerde seçenek olursa Aras kargoyu seçmeyeceğim.
böyle disiplinsiz çalışan kargo şirketi yoktur heralde bizde bu sene baya zor durumda kaldık azar işittik kendilerinden sağolsunlar lcw bu şirketle çalışıyo o yüzden alışverişi kestim çünkü yoruldum arasla uğraşmaktan bir kitaplık aldık kütahyadan birde lcw dan kızıma kıyafet almıştım eksik göndermişler takımı kitaplıkta kırık çıktı ikisinide geri iade edelim dedik çağırdık beyfendileri bi surat sanki dövecek sen kitaplığı da al lcw ya istanbula götür sonra geri getir neyseki fiş kesmişlerdi de ücret alamadılar
    sonra kitaplık tekrar geldi gene kırık tekrar aradık komşuya bırakmıştık çalışan insanlarız onları mı beklicez evde fiş kesmemişler komşuya o kadıncazı da azarlamışlar kitaplığın üzerinde fabrikanın adresi kocaman yazıyo altta da küçücük alışveriş sitesinin adı yazıyo sen bu seferde istanbula götür kütahya yerine şikayet ettik fiş istiyolar şu kesmedikleri fişi 45 lira ist macerası için para ödedik zehir zıkkım olsun küçücük bebeğimi eve bırakıp çalışıyorum ben burnum sızlıyo o ağlarken işe gitmekten
   çok kızgınım çok
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: Aras Kargo
11 Eylül , 2018, 11:03:17
Konu 2013 yılında yazılmış fakat şimdi düzelmiş. bazı ufak gelişmeler oluyor :D