*

Nezo

Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #30 : 06 Ocak , 2012, 16:35:30 »
You are not allowed to view links. Register or Login
takmıyorum ama nereye kadar sürekli bu böle dier eltisine laf sölüyordu şimdi ondan iyisi yok bana karışmasın kıskanmıyorum da ama anne dioruz demi insan bi kızının halini hatrını sorar :(
Lan Sormazsa Sormasın Onu Mu Buldun Takcak. Çok Mu Lazımdı. Sende Ona Göre Davran. Benim Kaynanam Usulen Arar Kayınpederim 1 Kez Arayıp Kızım Hayırlı Olsun Demedi. Eeee Demezse Demesin Çokda Şeyimde. Torunlarını da Rüyalarında Görürler Ancak. Çek Elini Ayağını Sallaaaaaa

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #31 : 06 Ocak , 2012, 16:38:08 »
cektim cnm cektim 2 ay gitmedim aramadım sormadım dersini aldı gittim sonra gene bir yerleri havaya kalktı dedigin gibi cocugu rüyasında görür eşime dayanamıyorum bu yüzden kavga ettik neden annen böle dedim agladı deiştiremiorum öle dio ona dayanamıyorum gene yoksa yapacagımı biliorum da
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

Nezo

Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #32 : 06 Ocak , 2012, 16:43:33 »
Benim Eşim Kaç Kere Rest Çekti Bilmiyorum. Oda Aynı Seninki Gibi Ne Yapayım Gidip Öldüreyim Mi 60 Yaşındaki İnsanları Nasıl Değiştireyim Böyle Alışmışlar Diyo Oda Haklı Napsın Yazık. Valla Ben Benimkinin Orasını Burasını Kaldırtmam Söndürüveririm. Bende Sorsan Kötü Gelinim Kendilerine Bakmazlar Çokta Tınnnnnnnn  :occasion14: :occasion14: :occasion14:

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #33 : 06 Ocak , 2012, 16:52:04 »
yok ama bu sn yaptıkları çizmeyi aştı
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

Çevrimdışı seda87

  • *****
  • 3041
  • minik bebeğim büyüyor :)
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #34 : 06 Ocak , 2012, 17:37:57 »
allah yardımcın olsun duygucum ben yeni görüyorum günlüğünü.çok geçmiş olsun bu arada.canını sıkma canm hepimiz aynı şeyleri yaşadık inan.allah yüzünü tekrardan güldürsün inş. :amin: :amin: :amin:
İki Erkeğe Adamak İstiyorum Hayatımı... Biri "KADINIM" Desin Bana... Diğeri Sadece ''ANNE" :))

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #35 : 06 Ocak , 2012, 17:43:33 »
You are not allowed to view links. Register or Login
allah yardımcın olsun duygucum ben yeni görüyorum günlüğünü.çok geçmiş olsun bu arada.canını sıkma canm hepimiz aynı şeyleri yaşadık inan.allah yüzünü tekrardan güldürsün inş. :amin: :amin: :amin:


saol cnm Allah razı olsun inş.  :amin:
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #36 : 12 Ocak , 2012, 17:12:50 »
mrb günlük
uzun zamandır yazamadım sana degişik şeyler oldu :) eşimle annesi yüzünden tartıştık sinirden agladım ama gecti şimdi arkadaşımın bugün nişanı war biraz burugum ama hayırlısı diorum eltimle aramız acıldı birşeyler oldu kendisine bende anlamadım hergün ona giderdim kızını sewmeye artık onada gitmiorum oturup kendi kendimi sewiom  :k06: şaka şaka :) dün pzara cıkacagım eşim aradı annesi aramış onu hastaneye götür beni demiş tmm dedim git pazaı gördüm cnm sıkıldı netim yoktu anneme gittim taksiye atlayıp eşim aradı annesi babası kardeşi annenlere gelioz dedi ilk defa ewlendikten sonra kaynanam anneme geldi oturdular filan kaynanam hatasını kabul etti anneme dediki ben hatalıyım kızımı arayıp ne yaptın nasıl die sormadım dedi oda bana sormadı haklıydı dedi ben hiç sesimi cıkartmadım bizi ewe bıraktılar kendileri gitti ewlerine bugün doktora gidecekti arasam mı aramasm mı kararsız kaldım anlaşınca iyide tavşan daga küsmüş dagın haberi yok yapıo anlamıyorum neyse ben eşimle mutluyum gerisini önemsemiorum bugün küçük ablamla halam geldiler ayy cocukları cok fenaydı  :k06: yiğenime vurdum ama sinir etti beni ne yapayım mutfak dagınık beni beklio ama soguk gidemiorum oraya eşim gelecek şimdi nişana gidecediz gene yazarım sana :)  :love9:
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Canımı Canına Can Ederim....
« Yanıtla #37 : 17 Ocak , 2012, 17:01:26 »
mrb günlük  :crybaby2:
içim yanıyo kimseye belli etmiorum ama bugün gördüğüm rüyadan sonra daha kötü oldum kucagımda minik bi ebbek wardı erkek kucagımdan bırakmadım hiç mamasını yedirdim yanakları kırmızı kırmızı kimseye güvenip bırakamıyorum uyudu kucagımda yatırayım derken agzından siyah su geldi korktum ona bakayım derken sıcrayıp uyandım halada etkisindeyim artık nerde bebek görsem gözlerim dolmaya başladı  :crybaby2: Allahım ne olur kimseye ewlat acısı ewlat hasreti werme benim gibi olanlar ancak beni anlar herkes üzülme dio ama bilmiorlar ki içimdeki fırtınayı tv de kadın ebbeginin kalp atışlarını duydu  agladım  :crybaby2: Allahım bana we tüm isteyenlere nasip et die dayanıklıydım ben ama neden böle oldum bilmiorum düşürdüğüm bebegime hamile oldugum sıralarda da durup aglıyordum acaba gene mi hamileyim Allahım ne olur saglıklı wer bebegimi bir daha acısını gösterme  :crybaby2: Allahım sen ol demeden bi yaprak bile kımıldamaz ne olur Allahım biz aciz kullarına hayırlı ewlat nasip et sen ol de rabbim  :crybaby2: :crybaby2: :crybaby2:
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

Çevrimdışı Sır_Çiçegi

  • *****
  • 7839
  • Ah Zaman Ah.! Hem Dost... Hem Düşmansın!!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #38 : 12 Mart , 2012, 14:57:46 »
RABBİM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN :amin:

uzun zamandır bekliyordum bu anı günlüğümü okumayı yazmayı bile istemiyordum ama artık benimlesin ömrümün baharı bir bir yazacagım seni rabbim seni korusun meleğim benim dier kardeşin gibi beni bırakma olurmu bebegim annesinin gül çiçegi biricik bebegim bugün bana müjdeler werdin annecim degerimiz 4450 cıktı sen oldugun için hissetmişti annen seni ama üzülmemek için ihtimal wermedi

meleğim can özüm can parem herşeyim daha seni kimselere sölemedik bi teyzelerine söledik hepsi nasıl sevindi bi görsen  :k06: inş. senin gibi melekler tüm isteyenlerin hiç beklemedikleri ende süpriz yaparlar anneciklerine demi bebegim snein yaptıgın gibi babanda duyunca cok şaşırdı hiç bişey yapma otur dedi sürekli seni soruyor inş. güzel günlerimiz gececek seninle bebegim

annen we baban seni cok ama cok sewiyor bunu unutma bebegim  :binkybaby:

hele teyzelerin dahada cok sewiyorlar  :flowers:

RABBİM TEZ VAKİTTE ONLARADA NASİP ETSİN İNŞ.  :amin: :amin:
Hayatım Eşimle Değişti,
Oğlumla Mükemmelleşti...

*

hüzünden_gelme

Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #39 : 14 Mart , 2012, 11:16:27 »
:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:

Hep güzel haberlerle doldurursun burayı ınsallah bacımm  :love9: :love9:

*

burcum

Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #40 : 14 Mart , 2012, 11:21:59 »
duygucum ALLAH ın izniyle 9 ayını buradan okuyacağız sonra doğumunu resimlerine bakıp sevicez fındıkkurdunu :nazar:

*

Çevrimdışı HASRET!M [email protected]@

  • *****
  • 14460
  • sağ salim kavusalım inşallah meleklerim
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #41 : 14 Mart , 2012, 12:08:33 »
duygucum inş bu sefer doğum fotograflarınıda paylasacaksın

*

melek100lü

Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #42 : 14 Mart , 2012, 18:20:58 »
 :love9: :love9: :love9: :love9:duygucum canım arkadaşım iyki seni tanımışım  :love9: :love9: :love9: :love9: çok seviyorum seni mutluluğunuz daim olsun inşallah bebeğinizle birlikde güzel paylaşımlar olsun günlüğünde

*

Çevrimdışı nazo-58

  • *****
  • 1642
  • Minik KUZUM En güzele Emanetsin.SENİ COK SEVİYORUZ
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #43 : 14 Mart , 2012, 19:26:33 »
Günlüğün hayırlı olsun hemsom :flowers: :opucuk: ...RABBİM hayırlısıyla kucagına almayı nasip etsin :amin: :amin: :amin: ...inş bu sayfada miniğinin yaramazlıklarını anlattıgın sayfalarıda okuruz... :amin: :amin: :amin: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı aydinays

  • *****
  • 6323
  • Ayhan Kayra ile hayat bambaşkaaaaa
    • Profili Görüntüle
Ynt: Hayatıma HOŞ GELDİN ömrümün baharı...
« Yanıtla #44 : 14 Mart , 2012, 19:49:05 »
duygucum günlüğünüz hayırlı olsun. Hep güzel şeyler paylaşın miniğinizle. Sende benim gibi kasım annesi olacaksın.  :love9: :love9: :love9:
Allahım sen bütün bebek isteyenlere hamile olanlara hayırlı evlatlar nasip et. Kimseyi evlat acısı ile sınama.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login