*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

REKLAM

 

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°

You are not allowed to view links. Register or Login
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)
aaa süper saol cnm ya haber ettigin icin  :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: esimde bende cok beyendik bu ismi anlamini tam bulayim sonra insallah koyariz dedik  :muzz: :muzz: :muzz: Ecrede cok güzel isim  :love9: :opucuk: isimleriylen yasasin kizlarimiz insallah  :amin: :amin: :nazar: :nazar: :opucuk: :opucuk:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
 :amin: amin canım benim içini rahat tut sorduk biz koymada sakınca yok dinen  :icon_thumright: ALLAH IN MÜKAFATI ANLAMINA GELİYOR  :icon_thumright:  :hello2: :hello2: ECRİNDE GÜZEL  :D
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°

You are not allowed to view links. Register or Login
:amin: amin canım benim içini rahat tut sorduk biz koymada sakınca yok dinen  :icon_thumright: ALLAH IN MÜKAFATI ANLAMINA GELİYOR  :icon_thumright:  :hello2: :hello2: ECRİNDE GÜZEL  :D
:occasion14: :occasion5: :muzz: :hello2: :hieyt: :flowers: :opucuk:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

banu_fth

  • Ziyaretçi
You are not allowed to view links. Register or Login
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)

yaaa demekki ecrin ismini kötüleyen yazılar yalanmış ..
hımmmm.. iyi sevindim en azından gül istediğin ismi koyabilceksin  :hello2:

Aytii

  • Ziyaretçi
Ecrin'in kötü anlamı yok :nono:

bence onu yazanlar Ecrin ismini duymaktan sıkılanlardır  :laughing7:

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)

yaaa demekki ecrin ismini kötüleyen yazılar yalanmış ..
hımmmm.. iyi sevindim en azından gül istediğin ismi koyabilceksin  :hello2:
evet cnm sevindim cünkü bu isimi ilk duyunca icim isinmisti esimde cok beyenmisti  :muzz: :muzz: :muzz:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°

You are not allowed to view links. Register or Login
Ecrin'in kötü anlamı yok :nono:

bence onu yazanlar Ecrin ismini duymaktan sıkılanlardır  :laughing7:

evet cnm olabilir ama benim kaldigim yerde kimsede bu isimden yok tek olcak ilk olcak insallah  :hieyt: :hieyt: :hieyt: :love7: duyanlarda diyo zaten ilk defa duydum güzelmis filan  :k06: :k06:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

Balböceği

You are not allowed to view links. Register or Login
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)
Bak ben bu mesaji gormedim ama arayip sormaniz cok iyi olmus  :icon_thumright:
belki ilerde kizim olursa bende koyarim  :love9: :k06: kendimede yer yaptim  :ehi:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
CANIM BENİM EŞİM NİHAT HATİPOĞLUNA TELEFON AÇIP SORDU ECRİN ALLHIN MUKAFATI DEMEK CANIM ECREDE AYNI ANLAMA GELİYOR BİZDE ECRİN KOYCAKTIK SONRA ECREYE KARAR VERDİK ECRE OLDU ECREDE MUKAFAT DEMEK CANIM YANİ EŞİM SORDU HOCAM BİZ ECRE KOYCAZ KIZIMIZIN İSMİNİ DİNEN SAKINCASI VARMI DİYE SORDU HOCADA YOK DEDİ HATTA ECRİNİDE SORDU ÖLE DEDİ  ;)
Bak ben bu mesaji gormedim ama arayip sormaniz cok iyi olmus  :icon_thumright:
belki ilerde kizim olursa bende koyarim  :love9: :k06: kendimede yer yaptim  :ehi:

:opucuk: KOY EDACIM İNŞ SAGLIKLA KIZIN OLUR  :amin: :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

bebeğimbenim(şerife)

canım bende dün bi haber sitesinde okudum ecrin isminin konulmaz diyordu kuranı kerimde geçiyor diye herkelime yi koymayın diyordu tekbaşına anlam ifade etmiyormuş ecrin ismi
arapça tek başına anlamı ücretmiş ecrin kelimesinin ,,geçtigi cümledee anlam kazanıyormuş :dontknow: :dontknow:
ALLAHIMMM MELEGİMİZİ KORU YARABBİM "Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiNYou are not allowed to view links. Register or LoginYou are not allowed to view links. Register or Login:nazar: :nazar: :amin::amin:

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°

You are not allowed to view links. Register or Login
canım bende dün bi haber sitesinde okudum ecrin isminin konulmaz diyordu kuranı kerimde geçiyor diye herkelime yi koymayın diyordu tekbaşına anlam ifade etmiyormuş ecrin ismi
arapça tek başına anlamı ücretmiş ecrin kelimesinin ,,geçtigi cümledee anlam kazanıyormuş :dontknow: :dontknow:
bende okudum cnm onlari ama o ücretin anlami ecr oluyo hem eski zamanlarda ücret diye bisey yokmus uydurma filan diyolar bence yanlis yoksa milyonlarca kisi bu ismi koymaz ya  :dontknow:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°



Slmmm kizimm  :love9: :opucuk: :opucuk:
iyisin demi kizim keyfin yerinde  :k06: :k06: :opucuk: kocaman kiz oldun sen artik  :love7: bugün 25.haftamiza girdik sükürler olsun Rabbime  :amin: :amin: :nazar: :nazar: yolumuzun cogu gitti azi kaldi  :love9: cok özledim kizim seni tamm 2hafta kaldi seni görcem insallah  :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: ins sagliklan büyümüsündür  :amin: :amin: bu aralar farkediyomda artik kücük tekmeler yerine koca tekmeler atiyosun baban bile sasiriyo masallah kizimiza  :nazar: :nazar: sabahlari artik aciktim diye sen beni kaldiriyosun  :k06: :k06: :k06: bende uykum olsada kalkiyom kahvalti yapiyoz  :hungry: bu arada son kararimiz ismin Ecrin olcak  :love7: :opucuk: sana cok yakiscak eminim  :-* kendine cok iyi bak Allahima emanetsin kizim seni cok ama cok seviyoruz  :love9: :love9: :love9: :opucuk: :opucuk:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

°º•✿вoɴcυĸ ɢözlüм✿•º°



Slmmm bitanemmm  :opucuk: sana gecenin bu saatinde yazdima göre anlamisindir uyuyamadigimi  :sleepy1: :k06: :k06: senin keyfin yerinde ohh masallah kizima  :k06: :k06: annenin midesi cok yaniyo skinti basiyo uyuyamiyor  :-\ daha simdiden uykularimi caldin ama olsun hic sikayetci deilim kizim sen rahat ol  :opucuk: sen yeterki sagliklan büyü kocaman ol o yeter bana  :love9: sükür bi haftayi daha devirdik 27.haftamiza girdik  :nazar: :nazar: :muzz: :muzz: :muzz: bugün seni görmek icin doktora gittik babanlan ama umdumuzu bulamadik gene doktor amcan varyaaa  :caca: :caca: 1dkda allta bakti hersey yolunda dedi yolladi bizi hic göremedik seni  :cildir: 3hafta sonra gel dedi artik ayda 1 gitmicez sanirim  :dontknow:
bugün sana ne ciciler aldik bi görsen cok beyenirsin eminim  :laughing7: araba takimini aldik kurduk odanda duruyo arada gitip bakiyom sürüyom geliyom cok güzel kizim  :muzz: :muzz: :muzz: daha sana neler neler aldik saymaklan bitmez  :k06: :k06: daha simdiden sansli oldugun belli ha bire hediye gelmeye basladi sonrasini düsünemiyom bile  :k06: :k06: cok simarik olcan gibi ama yok sana simarmak akilli hanim ol  :k06: :k06: :k06: :opucuk:
neysem bebegim bu kadarlik yeter aklimdasin her zaman hersaniye hayalimizsin artik attigin  her tekmede bizi mutlu ediyosun kizim  :opucuk: :opucuk: seni cok amaa cokkk seviyoruz  :opucuk: :opucuk: :wave: :wave: Allahima emanetsin yavrucum  :amin: :opucuk:
:nazar: You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

:nazar:You are not allowed to view links. Register or Login :nazar:

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login