Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #105 : 15 Mayıs , 2014, 12:05:29 »
hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin cinsiyetini merak ettim bende haberlerini bekliyoruz :laughing7:

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #106 : 25 Mayıs , 2014, 14:37:30 »
You are not allowed to view links. Register or Login
hayırlı olsun rabbim tamamına erdirsin sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin cinsiyetini merak ettim bende haberlerini bekliyoruz :laughing7:

saol cnm benim allah razı olsun :) bende bi öğrene bilseydim hemen paylaşıcam zevkle :)
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #107 : 23 Haziran , 2014, 11:09:47 »
KÜÇÜCÜĞÜM MİNİK KELEBEĞİM ;

BUGÜN TAM 26+1 GÜNLÜKSÜN . 7. AYIMIZA GİRDİK ÇOK ŞÜKÜR CİNSİYETİNİDE ÖĞRENDİK. BABAN DEDEN BEN ANNANEN TEYZEN Bİ KIZIMIZ OLCAĞI İÇİN ÇOK MUTLU OLDUK. ADINIDA DEDEN KOYDU KIZIM ASYA OLUCAK ADIN ALLAH NASİP KISMET EDERSE. İÇİMDE KIPIR KIPIRSIN MAŞALLAH SANA BEBEĞİM. ABLANDA ARADA SANA TEKME FELAN ATIYO AMA UMARIM CANIN YANMIYODUR  SENİ SEVİYORUM BEBEĞİM ALLAHA EMANET OL.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #108 : 23 Haziran , 2014, 11:11:45 »
 :nazar: :nazar: :nazar:
biz de bir prenses bekliyoruz Allah nasip ederse.abimiz şimdiden çok seviyor kardeşini :love9:
sağlıkla alalım kucağımıza inş :amin:

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #109 : 10 Ağustos , 2014, 09:05:08 »
MİNİK KUZUM BAYADIR VAKİT BULUP YAZAMADIM SANA.
 AŞKIM MAŞALLAH İÇİMDE KIPIR KIPIRSIN  VARLIĞINI HİSSEDEREK UYANMAK HARİKA Bİ DUYGU SENİ ÇOK SEVİYORUM ARTIK GELMEN İÇİN SABIRSIZLANIYORUM BUGÜN TAM 33+0 OLDUK. 34. HAFTAMIZDAYIZ MAŞALLAH RABBİM SAĞSAĞLİM KAVUŞTURSUN BİZİ İNŞALLAH. ABLANDA SENİ MERAK EDİYO ANNE BEBİŞ ANNE KARDEŞ DEYİP DURUYO ÖPÜYO SENİ HİSSEDİYOMUSUN BEBEĞİM. DOĞUM İÇİN ANKARADAYIZ ARTIK ANANENLERİN YANINDA BABANI ÇOK ÖZLÜYORUM. GEÇİÇEK İNŞALLAH TATLI TELAŞELER BUNLAR. ALLAHA EMANET OL BEBEĞİM.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #110 : 16 Eylül , 2014, 17:30:31 »
MİNİK KUZUMMM ; :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9:

BUGÜN 38+2 OLDUK. 39. HAFTAMIZDAYIZ KUZUCUM. BUGÜN GÜNLERDEN SALI PAZARTESİ GÜNÜ İNŞAALLAH ALLAHIN İZNİ İLE KAVUŞUYORUZ BEBEĞİM.  :amin: :amin: :amin:UMARIM KOLAY Bİ DOĞUM OLUR. KORKU HEYECAN ENDİŞE BÜTÜN HERŞEYİ YAŞIYORUM. :icon_pale: :icon_pale: :honk: :honk: :sad1: :'( :'( :crybaby2: :crybaby2: :hello2: :hello2: :muzz: :muzz: ASELİM BİRŞEYİN FARKINDA DEĞİL HENÜZ NASIL KARŞILAYACAK SENİ ÇOK MERAK EDİYORUM BEBEĞİM. :laughing7: :laughing7: :laughing7: SENİ ÇOK MERAK EDİYORUM NASIL GÜZEL KOKUYOSUNDUR ŞİMDİ. NASILDA CENNET KOKUYOSUNDUR MELEĞİM. :icon_scratch: :icon_scratch: :icon_scratch: SENDE SABIRSIZLANIYOMUSUN KUZUM ANNE SENİ ÇOK SEVİYO KOLLARINA ALMAK İÇİN SABIRSIZLANIYO. :love9: :love9: :love9: :love9:BABAMIZ BU HAFTA SONU GELİCEK İNŞAALLAH 4 GÖZLE BEKLİYORUZ ONU . :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: :muzz: SENİ ÇOK SEVİYORUM KELEBEĞİM RABBİME EMANETSİN SAĞ SAĞLİM KAVUŞALIM İNŞAALLAHH BEBEĞİM  :amin: :amin: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #111 : 28 Eylül , 2014, 13:54:49 »
BEBEĞİM SAĞ SAĞLİM KAVUŞTUM SANA MİS KOKUNU YAYDIN HAYATIMIZA EVİMİZE HOŞGELDİN  BEBEĞİM BUGÜN 6 GÜNLÜK OLDUN MAŞALLAH SANA BEBEĞİM ABLANDA YAVAŞ YAVAŞ ALIŞIYOR SANA BİZDEN MUTLUSU YOK ÇOK ŞÜKÜR SİZİ GÖNDERENE KUZULARIM :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt: :hieyt:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #112 : 29 Eylül , 2014, 00:24:39 »
hayırlı olsun canım bebişin Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin benim yerime kokla mis kokuluyu ne tatlıdır şimdi  :nazar: :nazar:

*

Çevrimdışı _inci_tanem_

  • *****
  • 4457
  • EN GÜZELE YÜCE RABBİM'E EMANETSİN CANIM OĞLUM...
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #113 : 29 Eylül , 2014, 15:06:55 »
Hayırlı olsun  :binkybaby: ALLAH analı babalı büyütmeyi nasip etsin sağlıkla  :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login
Ateşin yakmadığı İBRAHİM'i Kuyunun boğmadığı YUSUF'u
Bıçağın kesmediği İSMAİL'i
Kruyn RABBİM
GÜL MUHAMMET aşkına
BENİM MELEĞİM VE TÜM MELEKLERİ KORU :amin:

Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #114 : 29 Eylül , 2014, 15:08:50 »
Allah analı babalı büyütsün  :amin: :nazar:

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #115 : 27 Mayıs , 2015, 11:22:48 »
herkese çok teşekkür ederim  uzun zasmandır girmiyorum tebriklerinizi yeni gördüm rabbim kimsenin kucağını noş bırakmasın
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #116 : 27 Mayıs , 2015, 11:27:49 »
ASYAM MİNİK KELEBEĞİM 8 AY 5 GÜNLÜK OLDUN KUZUM KOCAMAN Bİ BEBİŞ OLDUN ÇOKTA GÜZELSİN YAVRUM BAKMAYA KOKLAMAYA DOYAMIYORUM SENİ . ASELİM KOCAMAN Bİ KIZ OLDUN .KAVGA ETMEYE BİLE BAŞLADIK SENİNLE :) :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: :laughing7: ZAMAN NE ÇABUK GEÇİYO DAHA DÜN HAMİLE KALAMIYORUM DİYE KAFAYI YERKEN ŞİMDİ İKİ KÜÇÜK CADI BENİM KAFAMI YİYİYOR  :hungry: :hungry: :hungry: :hungry: :hungry: AŞKSINIZ SİZ CANSINIZ SİZ SİZİ VERENE BİN ŞÜKÜR ÇOK ŞÜKÜR CANLARIM BENİM . :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9:   ABLA KARDEŞ KAVGALARINIZDA BAŞLADI ÇOK KOMİKSİNİZ ÇOKTA ŞİRİN  :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: :ehi: CAN KARDEŞLER   :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: RABBİM BİZİ BİRBİEİMİZE BAĞIŞLASIN BABANIZDA AŞIK SİZE ÇOK İYİ Bİ BABA SİZİ SEVMİCEK DİYE DÜŞÜNÜYODUM ÇÜNKİ HAMİLEYKEN HİÇ İLGİLENMEZ MERAK ETMEZDİ AMA SİZSİZ TEK SANİYE GEÇİRMEYE DAYANAMIYO EVDEYKEN  :love3: :love3: :love3: :love3: :love3: İYİKİ VARSINIZ CANIM KIZLARIM ASELİM ASYAM     :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9: :love9:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login