*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« : 04 Temmuz , 2011, 13:50:06 »
ADET OLMAYALI 1.5 AY OLMUŞTU AMA BENDE HİÇ HEVES YADA HİS YOKTU HAMİLE OLDUĞUMA DAİR  EVİMİZİ TAŞICAKTIK KUZUM ANANEN GELDİ YARDIMA ANKARADAN BABANIN ARKADAŞLARI GELMEDİ YARDIMA BERABER TAŞIDIK EVİ BABANLA O KADAR AĞIR EŞYALAR TAŞIDIMKİ ÇOK YORULDUM.. YENİ EVİMİZE GELDİK..ERTESİ GÜN ANANEN TUTURDU TEST AL KIZIM KESİN HAMİLESİN SEN DİYE BEN YOK DEDİM SONRA DIŞARI ÇIKTIK MARKETTEN  GELİRKEN ECZANENİN ÖNÜNDEN GEÇTİK ALDIM BİTANE TEST İÇİMDENDE DİYORUMKİ BOŞ YERE PARA VERİYORUM ŞU TESTLERE ECZACILAR DA BENİ TANIYO GİRER GİRMEZ GEBELİK TESTİMİ DİYOLAR ÇOK UTANIYODUM ARTIK EVET DEDİM BU SON AMA BİDAHA ALMICAM DEDİM ECZACI ABLAYA GÜLÜŞTÜK.  :ehi: :ehi:EVE GELDİM BABAN YİNE Mİ ALDIN DEDİ BU SEFER İKİ ÇİZGİ ÇIKARTICAM GÖRÜRSÜN DEDİM (LAF OLSUN DİYE DEMİŞTİM HALBUKİ) Bİ YAPTIMKİİİ AMAN ALLAHIM İKİ ÇİZGİ NET HEMEN BAĞIRDIM BABANA SARILDIM AĞLAMAYA BAŞLADIM SONRA ANANEEN GELDİ NOLUYO DİYE  :y25: :y25: :y25: :y25: SONRA ANANENE SARILDIM Bİ SAATE YAKIN AĞLADIM VE İÇİMDEN TEK DEDİĞİM BENİM KARNIMDA ŞİMDİ Bİ CANLIMI VAR!!!!!! YANİ KUZUM 21.06.2011 DE BİR PREDİKTÖR İLE ÖĞRENDİM SENİ ÇOK MUTLUYUM KUZUCUM



ŞUAN KUZUM 7+3 SÜN BUGÜN HASTANEYE GİTTİK 7 TÜP KAN VERDİM KOLUM ACIYO ANNECİM SAKIN BENİ BIRAKIP GİTME BAK  :y25: :y25: :y25: YARINDA ULTRASONA GİRCEZ GÖRCEM KALP ATIŞLARINI İNŞALLAH GÜZEL MELEĞİM BENİM  SENİ ÇOK SEVİYORUM TABİİ BABANDA  :love9: :love9: :love9:
« Son Düzenleme: 04 Temmuz , 2011, 13:52:31 Gönderen: GELSQMİNQ »
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı özgemm

  • *****
  • 1459
  • MİNİK TIRTILIMIZ
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCUZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #1 : 04 Temmuz , 2011, 13:53:58 »
 :nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
RABBİM tamamına erdirsin inşallah

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #2 : 04 Temmuz , 2011, 13:54:34 »
You are not allowed to view links. Register or Login
:nazar: :nazar: :nazar: :nazar: :nazar:
RABBİM tamamına erdirsin inşallah

AMİNNN CANIM İNŞALLAHH
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #3 : 04 Temmuz , 2011, 14:01:39 »
günlüğünüz hayırlı olsun allahım bebişini de senide korusun  :nazar: :nazar:
Sadece filmlerde olur sanırdım böylesine büyük aşklar
 Bizim seninle doğmayı bekleyen bir oğlumuz var

*

Çevrimdışı oslemturgay

  • *****
  • 1390
  • 28/12/ canım kızım pelinim
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #4 : 04 Temmuz , 2011, 14:15:20 »
Allah tamamına erdirsin günlüğünde hep güzel haberler paylaşırsın inşallah.
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı Shadowqueen

  • *****
  • 5117
  • Hayatımıza Hoşgeldin Şeker Küpü Kızım 08.07.2011
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #5 : 04 Temmuz , 2011, 15:40:13 »
Yasemincim günlüğünüz hayırlı olsun miniğinle, Rabbim sağlıkla tamamına erdirsin  :amin: :amin: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #6 : 05 Temmuz , 2011, 11:28:51 »
You are not allowed to view links. Register or Login
günlüğünüz hayırlı olsun allahım bebişini de senide korusun  :nazar: :nazar:

aminnn canım cümlemizi korusun inşallah
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #7 : 05 Temmuz , 2011, 11:29:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Allah tamamına erdirsin günlüğünde hep güzel haberler paylaşırsın inşallah.

amin canım sağol allah razı olsun
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #8 : 05 Temmuz , 2011, 11:29:50 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Yasemincim günlüğünüz hayırlı olsun miniğinle, Rabbim sağlıkla tamamına erdirsin  :amin: :amin: :amin:

inşallah gizemcim bitanem çok sağol allah sanada artık hayırlısı ile almiranı kucağına almayı nasip etsin
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #9 : 05 Temmuz , 2011, 11:32:52 »
minik aşkım bugün ultrasona girdik seni gördüm kelebeğim miniğim benim çok şekersin kuzum allahım seni bana bağışlasın sağlıkla gel sana bi kez daha bağlandım seni verene kurban olurum ben canım benimm aşkım :love9: :love9: :love9: :love9: kalbinde güzel güzel atıyo aşkım ama 7+1 günlük görünüyosun başka hastanedeki ölçüme göre 7+4 sün bugün olsun 3 günden bişi olmaz minik aşkım seni seviyorum :love9: :love9: :love9:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı oslemturgay

  • *****
  • 1390
  • 28/12/ canım kızım pelinim
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #10 : 05 Temmuz , 2011, 11:44:32 »
You are not allowed to view links. Register or Login
minik aşkım bugün ultrasona girdik seni gördüm kelebeğim miniğim benim çok şekersin kuzum allahım seni bana bağışlasın sağlıkla gel sana bi kez daha bağlandım seni verene kurban olurum ben canım benimm aşkım :love9: :love9: :love9: :love9: kalbinde güzel güzel atıyo aşkım ama 7+1 günlük görünüyosun başka hastanedeki ölçüme göre 7+4 sün bugün olsun 3 günden bişi olmaz minik aşkım seni seviyorum :love9: :love9: :love9:

pıtpıtlarınızı duymussunuz gözünüz aydın.. hamileliğin ilk anları çok büyüleyici ve unutulmaz oluyorlar.. Hep güzel haberler paylaşırsınız inşallah
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #11 : 05 Temmuz , 2011, 12:01:42 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
minik aşkım bugün ultrasona girdik seni gördüm kelebeğim miniğim benim çok şekersin kuzum allahım seni bana bağışlasın sağlıkla gel sana bi kez daha bağlandım seni verene kurban olurum ben canım benimm aşkım :love9: :love9: :love9: :love9: kalbinde güzel güzel atıyo aşkım ama 7+1 günlük görünüyosun başka hastanedeki ölçüme göre 7+4 sün bugün olsun 3 günden bişi olmaz minik aşkım seni seviyorum :love9: :love9: :love9:

pıtpıtlarınızı duymussunuz gözünüz aydın.. hamileliğin ilk anları çok büyüleyici ve unutulmaz oluyorlar.. Hep güzel haberler paylaşırsınız inşallah

sağol canım gerçekten çok farklı heran bir mucizeye tanıklık ediyorum allah olmayan herkese versin
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı Shadowqueen

  • *****
  • 5117
  • Hayatımıza Hoşgeldin Şeker Küpü Kızım 08.07.2011
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #12 : 05 Temmuz , 2011, 12:10:47 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
Yasemincim günlüğünüz hayırlı olsun miniğinle, Rabbim sağlıkla tamamına erdirsin  :amin: :amin: :amin:

inşallah gizemcim bitanem çok sağol allah sanada artık hayırlısı ile almiranı kucağına almayı nasip etsin

Sağol canım cümlemize inş.  :amin: :amin:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Aytii

Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #13 : 05 Temmuz , 2011, 13:07:38 »
günlügünüz hayirli olsun  :flowers:

*

Çevrimdışı GELSQMİNQ

  • *****
  • 1424
  • MİNİK KIZIM CANIM ASELİM A.E.O
    • Profili Görüntüle
Ynt: MUCİZEM MİNİK AŞKIM HOŞ GELDİN HAYATIMA
« Yanıtla #14 : 05 Temmuz , 2011, 14:12:14 »
You are not allowed to view links. Register or Login
günlügünüz hayirli olsun  :flowers:

teşekkür ederiz
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

 

Okullar ve Egitim Hakkinda Bilgi Paylasimi www.okulum.org