Aytii

  • Ziyaretçi
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
22 Şubat , 2011, 15:04:30
You are not allowed to view links. Register or Login
kızlar bende 9 haftalık hamişimmm benimde doğum eylülde inşallahh hayırlısıylaaa :k06:

kız sen buraya mı geçtin ;D

REKLAM

 

*

doğangüneş

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
27 Şubat , 2011, 11:17:49
hala gelen giden yok buraya  :'( :crybaby2:

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 12:45:16
ben geldim :) 12+2 olduk bugün. eğer son anda bi sürpriz yapmazsa bebiş oğluşum olacakmış:) çok heyecanlıyım. isim derdine düştüm şimdiden:D
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 12:48:12
ne güzel erkenden öğrenmişsin renkli ultrasonlamı baktılar?ben daaha 15.haftada gidicem :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 12:56:35
You are not allowed to view links. Register or Login
ne güzel erkenden öğrenmişsin renkli ultrasonlamı baktılar?ben daaha 15.haftada gidicem :k06:

ben istanbula gitmiştim tatile, gitmişken oradaki doktorumada gözükeyim dedim; 12. haftamdaydım gel seni detaylı ultrasona bi sokalım hem ense kalınlığına bakalım hem de gösterirse cinsiyetine dedi; gösterdi çok şükür:)) doktor kesin değil ama % 95 erkek dedi. bakalım hayırlısı. Allah sanada hayırlısıyla göstersin inşallah canım:) bekliyorum hayırlı haberlerini.
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

*

doğangüneş

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 16:03:24
You are not allowed to view links. Register or Login
ben geldim :) 12+2 olduk bugün. eğer son anda bi sürpriz yapmazsa bebiş oğluşum olacakmış:) çok heyecanlıyım. isim derdine düştüm şimdiden:D
  hoşgeldin cnm..nihayet birisi uğradı yaaa... ohh maşallah hayırlı sağlıklı evlat olur inş. bende 2.oğlumda 12 haftalıkken öğrenmiştim aynen %95 erkek demişti öylede oldu..erkeklerde pek yanılmıyorlarmış..allah kolaylık versin inş..

*

HASRET!M [email protected]@

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 17:28:16
canım siz burda az olacaksınız herhalde bir sanırım bundan sonrakiler kısa denk gelecek gibi

*

doğangüneş

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 17:32:07
nasip cnm hayırlısı artık.. rabbim kimseleri fazla bekletmesin inş.

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 18:00:32
You are not allowed to view links. Register or Login
Kaçıncı haftada elevit kullanmaya başladınız yada supradyn yada megadyn
ben 10 gun sonra doktora gideceğim için acaba eczaneden gidip alsam mı, kaçıncı haftada vitamin demir vs..başlanıyordu, unutmuşum  :k06:
ben de yeni öğrendim hamile olduğumu ben doktoru aradım hemen folik asite başlamam gerektiğini söledi :icon_thumright:

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
28 Şubat , 2011, 18:33:53
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ne güzel erkenden öğrenmişsin renkli ultrasonlamı baktılar?ben daaha 15.haftada gidicem :k06:

ben istanbula gitmiştim tatile, gitmişken oradaki doktorumada gözükeyim dedim; 12. haftamdaydım gel seni detaylı ultrasona bi sokalım hem ense kalınlığına bakalım hem de gösterirse cinsiyetine dedi; gösterdi çok şükür:)) doktor kesin değil ama % 95 erkek dedi. bakalım hayırlısı. Allah sanada hayırlısıyla göstersin inşallah canım:) bekliyorum hayırlı haberlerini.
kız ikimizinde aynıymış ya günleri bugun 12+ 2 oldum ben sendemi 12 +2 sin??? :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
01 Mart , 2011, 11:21:57
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
ne güzel erkenden öğrenmişsin renkli ultrasonlamı baktılar?ben daaha 15.haftada gidicem :k06:

ben istanbula gitmiştim tatile, gitmişken oradaki doktorumada gözükeyim dedim; 12. haftamdaydım gel seni detaylı ultrasona bi sokalım hem ense kalınlığına bakalım hem de gösterirse cinsiyetine dedi; gösterdi çok şükür:)) doktor kesin değil ama % 95 erkek dedi. bakalım hayırlısı. Allah sanada hayırlısıyla göstersin inşallah canım:) bekliyorum hayırlı haberlerini.
kız ikimizinde aynıymış ya günleri bugun 12+ 2 oldum ben sendemi 12 +2 sin??? :k06:

evet şekerim aynı gidiyoruz; bugün itibariyle 12+3 olduk tabii :)) bana % 95 erkek dedi doktor, sen girdin mi detaylı ultrasona? belli oldu mu seninkinin cinsiyeti?
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

*

izemsevi

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
01 Mart , 2011, 11:36:37
slm kızlar bende geldim 18 haftalık hamişim ve inşallah kızım olacak temmuz sonu agustos başı bekliyoruz kızmı
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
01 Mart , 2011, 12:43:29
ultrasona girdim cnm ama cinsiyeti belli olmadı daha  doktorum bence kız ama kesin deil dedi 2 hafta sonra belli olacak inşallahh büyük ihtimalle kızım olacakk :k06: :nazar: sen nerde doğum yapacaksınn :opucuk:


İZEMSEVİ sanada hayırlı olsun kızın bnmde belli olmadı daha merakla bekliyorum...
Son Düzenleme: 01 Mart , 2011, 12:57:19 Gönderen: *•.¸♥gonca♥¸.•*
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

izemsevi

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
01 Mart , 2011, 12:47:06
tüm hamişlere hayırlı olsun goncacım allah hepimizin evladını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
01 Mart , 2011, 13:32:09
You are not allowed to view links. Register or Login
ultrasona girdim cnm ama cinsiyeti belli olmadı daha  doktorum bence kız ama kesin deil dedi 2 hafta sonra belli olacak inşallahh büyük ihtimalle kızım olacakk :k06: :nazar: sen nerde doğum yapacaksınn :opucuk:


İZEMSEVİ sanada hayırlı olsun kızın bnmde belli olmadı daha merakla bekliyorum...

hadi hayırlısı bakalım, kız erkek farketmiyo zaten sağlıklı olsunda :) ben eşimin işi yüzünden 6 aydır istanbul dışındayım batman'da. burda medicapark'ta şu an doktorum ve kısmetse orda yapmayı düşünüyorum. 7. aydan sonra uçağa almadıkları için istanbulda doğum hayallerim ne yazık ki suya düştü:( sen nerede düşünüyosun?
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK