*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:14:01

gelseydin keşke kız evde oturuyorum öle yaptıgım bişey yok çay içerdik :k06: valla ankada yapacam tatlım ya ailem orda ilk dogumum yanımda olsunlar zaten burda yapamam normal dogum dusunuyorum oda burda yok :k06: sen napıosun bakalım...

AŞKIMCIM: ii bakalım güzel günler bunlar tadını çıkart ilk haftalar mahvediyo insanı ama sonra rahatlıosun 3.ayı bi çıkart tamamdır :k06:
[/quote]

 ;D bi dahaki sefere inşallah canım, benim ailemde istanbulda ama zor olur benim için git gel eşimi burda bırakamam o kadar zaman:( annem gelecek yanıma kısmetse. evdeyim ben de temizlik yapmam lazım ama üşeniyorum  ;D biri gelsede yapsa ne güzel olur, bi kız vardı geliyodu haftada bir evlendi oda geçenlerde bıraktı homurdanıp duruyorum evde  :D
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

REKLAM

 

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:14:06
valla bnmde bu aralar kasıklarda ağrım oluyo başağrım oluyo bu dönemde oluyormus zaten normalmiş :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:14:50
KIZLAR MİDE BULANTISI OLMAYANDA OLUYO DEĞİLMİ BENİM YOKTA  :y25:
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:16:32
You are not allowed to view links. Register or Login
KIZLAR MİDE BULANTISI OLMAYANDA OLUYO DEĞİLMİ BENİM YOKTA  :y25:
kormkma kevsercim
benim de fazla olmadı çok şükür ama gayet sağlıklı gidiyo bebek, herkeste aynı olmuyo belirtiler. sıkılma sen. genelleme yapıyo doktorlar sadece... ;) ;)
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:17:33
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
KIZLAR MİDE BULANTISI OLMAYANDA OLUYO DEĞİLMİ BENİM YOKTA  :y25:
kormkma kevsercim
benim de fazla olmadı çok şükür ama gayet sağlıklı gidiyo bebek, herkeste aynı olmuyo belirtiler. sıkılma sen. genelleme yapıyo doktorlar sadece... ;) ;)
HIM RAHATLADIM BİRAZ  :suclu:
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:20:06
AYSUN ÖZELEMİ GİDİYOSUN SEN
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:20:21
You are not allowed to view links. Register or Login
valla bnmde bu aralar kasıklarda ağrım oluyo başağrım oluyo bu dönemde oluyormus zaten normalmiş :k06:
benimde özellikle sağ kasığıma giriyo ağrı, bazen kitlenip kalıyorum hatta yürürken, ama araştırdım 3.aydan sonra çok normalmiş kasık ağrısı...
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:20:40
kevser seninki daha yeni onun içinde olmaz bi kaç hafta sonra başlar  :k06: folic asitte daha cok bulandıryo kötü oluyo inşallah olmaz ama :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:21:01
KIZLAR GÖBÜŞÜNÜZ ÇIKTIMI
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:21:59
You are not allowed to view links. Register or Login
kevser seninki daha yeni onun içinde olmaz bi kaç hafta sonra başlar  :k06: folic asitte daha cok bulandıryo kötü oluyo inşallah olmaz ama :k06:
CANIM EVET BASLAMAZ İNŞ BULANTIM AMA BEBİŞİMDE SAGLIKLI OLUR İNŞALLAH KIZLAR FOLİK ASİDİ GÜNDE KAC TANE İÇİYOSUNUZ BEN 3TANE SABAH ÖLE AKŞAM
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:22:25
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
valla bnmde bu aralar kasıklarda ağrım oluyo başağrım oluyo bu dönemde oluyormus zaten normalmiş :k06:
benimde özellikle sağ kasığıma giriyo ağrı, bazen kitlenip kalıyorum hatta yürürken, ama araştırdım 3.aydan sonra çok normalmiş kasık ağrısı...
ewet cnm oluyomus...kendini hisssettiriyo bize biraz acıda olsa güzel bence :k06: senin bebişin kaç gr da
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:24:43
You are not allowed to view links. Register or Login
KIZLAR GÖBÜŞÜNÜZ ÇIKTIMI
bnm çıktı canım özellikle tunik giydiğim zaman çok belli oluyo futbaol topu gibi ortada duruyoo cok tatlıı yaa :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

ღ♥ღคşкเ๓ςเ๓ღ♥ღ

  • Süper Üye
  • Profili Görüntüle
  • *****
  • 15590
  • мєℓєк кızıм VE OĞLUM мαşαℓℓαн ค.є.oLUN
Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:25:20
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
KIZLAR GÖBÜŞÜNÜZ ÇIKTIMI
bnm çıktı canım özellikle tunik giydiğim zaman çok belli oluyo futbaol topu gibi ortada duruyoo cok tatlıı yaa :k06:
YEYİM YAAAA  :k06: :binkybaby:
You are not allowed to view links. Register or Login
:amin:"Lα iℓαнє iℓℓα єηтє ѕüвнαηєкє iηηi кüηтü мiηєz zαℓiмiуη"  
 мαşαℓℓαн A.E.OLUN.               You are not allowed to view links. Register or Login

*

*•.¸♥gonca♥¸.•*

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:28:09
ben çıksın istoyorum hamile oldugumuz belli olsun :k06: bu son ayda cıkmaya basladı zaten ilk dönemlerdede cıkıodu ama o gıdıoyo tekrar adet olamıosun yağlanma oluyo vuctta fazla gaz oluyo göbek cıkıo sevınıodum gobegım cıktı dıee :k06: sonraa gercekten cıkınca cok farklı oluyoo yaa :k06:
hayatıma hoşgeldin aşkların en güzeliiiii Yağmur Meleğim....

*

yellowrose

Ynt: 2011 - Eylül-Ekim-Kasım bebekleri
08 Mart , 2011, 13:38:29
You are not allowed to view links. Register or Login
ben çıksın istoyorum hamile oldugumuz belli olsun :k06: bu son ayda cıkmaya basladı zaten ilk dönemlerdede cıkıodu ama o gıdıoyo tekrar adet olamıosun yağlanma oluyo vuctta fazla gaz oluyo göbek cıkıo sevınıodum gobegım cıktı dıee :k06: sonraa gercekten cıkınca cok farklı oluyoo yaa :k06:
benimde hafif çıktı, hatta şaşırdım; daha 3 aylıkken ne işi var göbeğin millletin 5. ayda anca çıkıyo falan dedim doktora doktorum çok zayıfsın rahmin genişliyo ve saklayacak bi yerin yok o yüzden erken çıkmıyo dedi ;D benim de çok hoşuma gidiyo bu durum:)
AŞKIM & KIZIM & BEN = MUTLULUK