*

Çevrimdışı vuslat

  • *****
  • 1372
  • canımın içindeki sana emanet Rabbim..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #75 : 13 Ağustos , 2010, 09:13:04 »
You are not allowed to view links. Register or Login
canım kalp atışlarını doktor gördüyse çok iyi herşey yolunda zaten.oruç tutmanın bebeğe bir zararı olacağını düşünmüyorum çünkü bebek zaten bu haftalarda annenin kanından beslenmiyor kendi kesesinden besleniyor. o yüzden bebeğe bir zararı olmaz.ama ben şöyle düşündüğüm için oruç tutmuyorum.şimdi tamam bebek zarar görmez ama bu dönemde zaten bizim  birsürü şikayetlerimiz oluyor mide bulanması,mide kazıntısı,baş ağrısı,tansiyon,yorgunluk vss..hem bu şikayetlerden dolayı,hemde şu aralar biz yeterli besin alıp depolarımızı dolduramazsak ilerleyen haftalarda bebek annenin depolarını kullanacağı zaman  biz sıkıntı çekeriz diye düşünüyorum.bizim gayet iyi beslenmemiz gerekiyor bebeğimiz için.ben böyle düşünüyoum ama herkez kendi bilir.sonuçta rabbim biz hamilelere illa oruç tutun demiyor.tvde hocalar sürekli diyor hamileler oruç tutmasın diye.
haklısın cnm.. sonra nasıl tutucaz bilinmez ama tutmamak daha sağlıklı olur heralde.. aslında tutmak istiyor insan ama bulantılardan yemek yiyyemyoruz ki susuyorum ben sık sık..  nys bu güzel bilgilerin için tşk ediyorum tatlım öpüyorumm çokk   
You are not allowed to view links. Register or Login





                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #76 : 13 Ağustos , 2010, 09:37:47 »
günaydın kızlar nasılsınız??

ben galiba ilk defa bugün aşerdim  :icon_scratch:  yataktan kalktım ve canım bööle ballı ballı baklava istedi  :ehi: :ehi: birazdan kocamı göndercem...

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #77 : 13 Ağustos , 2010, 09:46:52 »
günaydın canım ne güzel yaaa.rüyandamı gördün kız ? :k06: bende ne zaman aşercem diye bekliyorum.nasıl bişey çok merak ediyorum biryandanda.

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #78 : 13 Ağustos , 2010, 09:50:45 »
tam olarak aşermemi onuda bilmiyorum ama böyle canın çoook istiyor, o istekle uyandım valla  :ehi: hemen kocama dedim, bana baklava bul... oda şimdi kalkıp alacak, ramazanda da bulunurmu sabah sabah bilmiyorum ki ..

 ben hamileliğim boyunca hep tuzlu yedim, hep cips filan canım çekmişti... bugün ilk defa tatlı, hemde baklava çekti  :k06:


Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #79 : 13 Ağustos , 2010, 11:09:08 »
günaydın arkadaşlar ben de hiç aşermedim sürekli tuzlu şeyler canım istiyor şekerli pek yiyemiyorum bekleyelim bakalım bende merak ediyorum :k06:

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #80 : 13 Ağustos , 2010, 13:06:37 »
baklavama kavuştum çok şükür ama sabah aç karnına yediğim için midemi bulandırdı  :ehi: :ehi: kahvaltıdan sonra devam tabiki  :ehi:

*

Çevrimdışı Balböceği

  • *****
  • 64734
  • Her kışın sonu bahardır..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #81 : 13 Ağustos , 2010, 13:09:35 »
aynicim afiyet olsun bi an kendim aklima geldi  :k06:
bende marketten tursuyu aldim eve geldigimde ac karnini iki tabak yemistim
ondan sonra gece gunduz yemistim yaaa  :k06: :k06:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #82 : 13 Ağustos , 2010, 13:15:37 »
az az yemeye çalışıyorum, valla bütün hamilelik boyunca baklava yersem yandık  :ehi: doğuma kamyonla giderim artık...  :ehi: :ehi:


*

Çevrimdışı Balböceği

  • *****
  • 64734
  • Her kışın sonu bahardır..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #83 : 13 Ağustos , 2010, 13:16:37 »
olsun yarasin bebesineee  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #84 : 13 Ağustos , 2010, 13:20:59 »
yarasın bebişime  :k06: sabah sabah baklava diye tutturdu yaramaz... yazık oruçlu oruçlu babamız gitti baklavacıya  :k06:

internetten baktımda ne tuhaf aşermeler varmış... toprak aşeren çok oluyormuş  :dontknow: ne kadar garip...

*

Çevrimdışı Balböceği

  • *****
  • 64734
  • Her kışın sonu bahardır..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #85 : 13 Ağustos , 2010, 13:36:38 »
Bende genelde toprak gordugum zaman ecikde olsa tadina bakarimda  ;D asermeyi yeni duydum  :-ooo
You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #86 : 14 Ağustos , 2010, 13:35:24 »
You are not allowed to view links. Register or Login
yarasın bebişime  :k06: sabah sabah baklava diye tutturdu yaramaz... yazık oruçlu oruçlu babamız gitti baklavacıya  :k06:

internetten baktımda ne tuhaf aşermeler varmış... toprak aşeren çok oluyormuş  :dontknow: ne kadar garip...

canım toprak kireç canı isteyenler genelde anemi olanlar
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı gülfer

  • *****
  • 1440
  • Furkanım 4 aylık olduu : ))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #87 : 14 Ağustos , 2010, 13:56:42 »
bırakın tprağı falan benim teyzemin bir komşusunun canı ne istemiş biliyomusunuz

söylemesi bile kötü  :igrenc: tavuk bağırsağı  :igrenc: :igrenc:

ya anlamadığım şey insan tadını bildiği şeye aşererde bilmediği hayatında hiç yemediği şeye nasıl aşerer
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı Balböceği

  • *****
  • 64734
  • Her kışın sonu bahardır..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #88 : 14 Ağustos , 2010, 13:57:31 »
You are not allowed to view links. Register or Login
bırakın tprağı falan benim teyzemin bir komşusunun canı ne istemiş biliyomusunuz

söylemesi bile kötü  :igrenc: tavuk bağırsağı  :igrenc: :igrenc:

ya anlamadığım şey insan tadını bildiği şeye aşererde bilmediği hayatında hiç yemediği şeye nasıl aşerer
:-ooo :-ooo :-ooo :-ooo :-ooo :igrenc: Tavuk bagirsagimiii oggg  :igrenc: :igrenc:
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı gülfer

  • *****
  • 1440
  • Furkanım 4 aylık olduu : ))
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #89 : 14 Ağustos , 2010, 14:03:02 »
evet canım ya tavuk bağırsağı ayyy yazarken bile midem kalkıyo  :igrenc: :igrenc: :igrenc: :igrenc: :igrenc: :igrenc: :igrenc:
You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login