*

Çevrimdışı vuslat

  • *****
  • 1372
  • canımın içindeki sana emanet Rabbim..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #150 : 21 Ağustos , 2010, 16:14:34 »
You are not allowed to view links. Register or Login
ah vuslat gerçekten öyle.kocam aynen öyle işte.aslında bu aralar maddi anlamda herşey üstüste geldi adamcağız daraldı bide ben üstüne böyle şeyler söyleyince adamın asabı bozuldu.onada hak veriyorum aslında. kocama kızdıgımdan hiç heyecan duymuyorsun heves etmiyorsun diyorum ama.aslında öyle değil oda heyecan duyuyor hamile oldugumu öğrendiğinden beri uyurken bile eli göbişimde seve seve bir hal oluyor.önce beni sonra onu öper öyle uyuruz.şimdi bende oda sadece varlığını biliyoruz bide ilerleyen dönemde cinsiyetimizi öğrendiğimizde göbişim büyüyüp tekmeler atmaya başladığında dahada mutlu olacak bebeği için kendisi bişeyler almaya başlayacak belkide heveslenip.hem aslında öyle söyler ama bana hiç kıyamaz bebeğimizede kıyamayacaktır.bu arada 3 hafta sonra başka bir eve taşınacağız (benim okuluma yakın bir eve,bebeğimi öğle aralarındada görürüm doyururum diye)yeni evle birlikte yeni masraflarda olacak koltuk takımı,halı,tül.yolluk,ayakkabılık,taşıma masrafı derken baya bir masrafımız olacak onlar için zaten bunalıyo bide ben kocamın üstüne geliyorum aslında azıcık dişimi sıkmam gerekiyordu,şimdi bunları söyleyip kocamı bunaltmanın hiç sırası değil aslında.
ah kuzum.. bu düşüncelerini suç olarak algılama sakın.. annelik içgüdüsüyle evladımızı dşünüyoruz sadece onun üstüne kuruyruz bütün dünyamızı.. ama eşerimiz hem bizi hem evi herşeyiyle düşünüolar. aslında bizde evi düşnüyoruz yanlış anlama dediklerimi ama hani yeni anne adayı olunca insan bi başka unutuyor herşeyi. ilk evlat alıyor sırayı =) ne güzel cnm yeni eve talınıakmışsınız senin adına çok sevindim yorucu olur biraz ama evinizin yeni üyesini yeni evinizde karşılarsınız umarım =) allah kolaylık kolaylık vericeksin hem maddi hem manevi. zaten bebek kısmetiyle bereketiyle gelir derler bide allah ev alana yardım eder derler.. meak etme canım herşey sandğından çok daha kolay olucaktır inş  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login





                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #151 : 24 Ağustos , 2010, 09:07:01 »
günaydın kızlar, ben iki gündür her yediğimi çıkarıyordum, yemesem bile iki saatte bir çıkarıyordum... su bile içemiyordum.. bütün gün yatıyordum, gözümü açacak halim yoktu... bebeğime zararı olur diye korkudan doktorumu aradım, hemen gel dedi... önce muayene etti, çok şükür bebeğim çok iyi, ama ben yine zayıflamışım... toplam 3,5 kilo verdim... doktorum hatta, anne ne kadar kötü olursa bebek o kadar iyi olur dedi  :k06:

bana serum taktılar, 3 saat hastanede yattım... ama eve geldim yine çıkarmaya başladım ve iftardan önce yattım, bütün gece uyumuşum  :k06: şuan yorgunluk çok yok ama yine çıkarıyorum, napcamı şaşırdım  :-\ tek tesellim bebeğimin iyi olması...

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #152 : 24 Ağustos , 2010, 10:25:15 »
ah canım yaaa çok geçmiş olsun ,allahım yardımcın olsun.en kısa zamanda şu iğrenç mide bulantılarından kurtarsın seni.açlık çok kötü bişey biliyorum.bende böyle çıkardığım bişey yiyemediğim zamanlarda açımm açımmm diye inliyordum.kocamda survivor daki kızlara benziyosun haaa diyordu.sen kısa zamanda baya bi kilo vermişsin.ama üzülme bu verdiğin kiloları fazlasıyla alacaksın nasıl olsa.ben 2 kilo verdim.allahtan mide bulantılarım çıkarmalarım bitti.bazen çok hafif mide ekşimelerim oluyo bunada şükür diyorum.iştahımda yerine geldi artık.bebeğin iyiya gerisi boş bizler güçlü kuvvetliyiz bunları atlatırız nasıl olsayeterki bebişlerimize bişey olmasın.kendine çok iyi bak.üzme kendini geçecek bu günler..

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #153 : 24 Ağustos , 2010, 10:46:10 »
haklısın canım, bizler güçlü olmalıyız... ben aç kalmaya alıştım artık  :k06: bundan üç dört gün önce biraz abarttım sadece... lahmacun çiğ köfte filan yedim... şuan hiç bişey görmek istemiyorum  :-\

bayrama kadar geçseydi hayırlısıyla, bende çok rahatlayacağım... bu şekilde hamileliğin tadınıda çıkaramıyorum.. sürekli mide bulantısı aklımda, bişeyler yemek zorunda olduğum aklımda  :'(

sen ne güzel atlatmışsın.. darısı bana inşallah...  :amin:

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #154 : 24 Ağustos , 2010, 14:39:16 »
canım benimde mide bulantılarım daha yeni yeni geçiyo bende senin gibi bi süre aç geçirdim doktorum bana yiyebildiğin kadar çubuk kraker ve dondurma ye dedi dondurmanın sindirimi ağızda başladığı için mide bulantısı yapmaz hemde alamadığın kalorileri alırsın dedi gerçektende insanı çok rahatlatıyo tavsiye ederim
You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı vuslat

  • *****
  • 1372
  • canımın içindeki sana emanet Rabbim..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #155 : 24 Ağustos , 2010, 17:48:59 »
BU HAMİLELİK BANA Bİ UYKUUU YAPIOKİİ SORMAYIN YAFFFF... GÜNDÜZ BÜTÜN GÜN UYYASIM VAR GECEDE UYKUM KAÇIYO BU NASI BEBE DOĞDĞNDADA TAM TERSİ OLUR NORMALE GİRER İNŞŞ NE İŞ YPABİLİYORUM DOĞRU DÜZGÜN NE YEMEK Bİ AĞARLIK VAR ÜSTÜMDE Kİ AMANNNNN   EVLERE IRAKKKK  :k06: :k06: :k06: :k06: VARMI BENM GİBİ OLAN ACEP ??
« Son Düzenleme: 24 Ağustos , 2010, 17:51:44 Gönderen: vuslat »
You are not allowed to view links. Register or Login





                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login

*

Çevrimdışı vuslat

  • *****
  • 1372
  • canımın içindeki sana emanet Rabbim..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #156 : 24 Ağustos , 2010, 17:51:03 »
You are not allowed to view links. Register or Login
günaydın kızlar, ben iki gündür her yediğimi çıkarıyordum, yemesem bile iki saatte bir çıkarıyordum... su bile içemiyordum.. bütün gün yatıyordum, gözümü açacak halim yoktu... bebeğime zararı olur diye korkudan doktorumu aradım, hemen gel dedi... önce muayene etti, çok şükür bebeğim çok iyi, ama ben yine zayıflamışım... toplam 3,5 kilo verdim... doktorum hatta, anne ne kadar kötü olursa bebek o kadar iyi olur dedi  :k06:

bana serum taktılar, 3 saat hastanede yattım... ama eve geldim yine çıkarmaya başladım ve iftardan önce yattım, bütün gece uyumuşum  :k06: şuan yorgunluk çok yok ama yine çıkarıyorum, napcamı şaşırdım  :-\ tek tesellim bebeğimin iyi olması...
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANM BULANTIN GEÇMEZSE DR UNA TEKRAR GİDİP YİNE SERUM İSTEMELİSİN BENCE SANADA YAZIK MİDENEDE BEBEĞİNEDE.. BU ARADA YEDİKLERİNE DİKKAT EDİYOMUSUN ÇUBUK KRAKER AL ARA SIRA HEP AT AZINA İNAN İŞE YARIYO.. RABBİM BULANTINI EN YAKIN ZAMANDA GEÇİRSİN İNŞ  :opucuk:
You are not allowed to view links. Register or Login





                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #157 : 24 Ağustos , 2010, 19:21:54 »
You are not allowed to view links. Register or Login
canım benimde mide bulantılarım daha yeni yeni geçiyo bende senin gibi bi süre aç geçirdim doktorum bana yiyebildiğin kadar çubuk kraker ve dondurma ye dedi dondurmanın sindirimi ağızda başladığı için mide bulantısı yapmaz hemde alamadığın kalorileri alırsın dedi gerçektende insanı çok rahatlatıyo tavsiye ederim
dondurmamıııı?  :igrenc:  :igrenc:  :igrenc:  ben dondurmayı o kadar çok severken ilk tiksindiğim o oldu, şimdi asla ağzıma koyamam  :honk:

*

miray

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #158 : 24 Ağustos , 2010, 19:31:39 »
You are not allowed to view links. Register or Login
BU HAMİLELİK BANA Bİ UYKUUU YAPIOKİİ SORMAYIN YAFFFF... GÜNDÜZ BÜTÜN GÜN UYYASIM VAR GECEDE UYKUM KAÇIYO BU NASI BEBE DOĞDĞNDADA TAM TERSİ OLUR NORMALE GİRER İNŞŞ NE İŞ YPABİLİYORUM DOĞRU DÜZGÜN NE YEMEK Bİ AĞARLIK VAR ÜSTÜMDE Kİ AMANNNNN   EVLERE IRAKKKK  :k06: :k06: :k06: :k06: VARMI BENM GİBİ OLAN ACEP ??
aynen ben canım bütün gün uyusam uyurum ama 2 yasında kızım var benim
o olmasa uyuyacam valla  :sleepy1:

*

Çevrimdışı vuslat

  • *****
  • 1372
  • canımın içindeki sana emanet Rabbim..
    • Profili Görüntüle
Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #159 : 24 Ağustos , 2010, 19:38:04 »
senin işin daha zor valla allah kolaylık versin canım.. ben gene tembellik edebiliyorum ay bide 2 yaşlarında çocukla uğraşmak daha zor oda bebek daha.. ama evlat olunca tembelli kalmıyor heralde ya :binkybaby:  kendin içn geçemediğin fedakarlıkları evlat için yapıyosun bu arada 2 yaşındalki kzunu allah sana bağışlasın bebişinide sağlığıyla kucağına alırsın inş  ;)
You are not allowed to view links. Register or Login





                                                                                          You are not allowed to view links. Register or Login

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #160 : 24 Ağustos , 2010, 22:01:46 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
canım benimde mide bulantılarım daha yeni yeni geçiyo bende senin gibi bi süre aç geçirdim doktorum bana yiyebildiğin kadar çubuk kraker ve dondurma ye dedi dondurmanın sindirimi ağızda başladığı için mide bulantısı yapmaz hemde alamadığın kalorileri alırsın dedi gerçektende insanı çok rahatlatıyo tavsiye ederim
dondurmamıııı?  :igrenc:  :igrenc:  :igrenc:  ben dondurmayı o kadar çok severken ilk tiksindiğim o oldu, şimdi asla ağzıma koyamam  :honk:

ewt canım doktorum bu bulantı zamanlarında iyi gelebiliceğini söylemişti ve bende büyük yararını gördüm hiç bişey yiyemiyodum doğru düzgün dondurma ve çubuk krakerle geçirdim bir çok günümü
You are not allowed to view links. Register or Login

*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #161 : 25 Ağustos , 2010, 09:06:50 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
canım benimde mide bulantılarım daha yeni yeni geçiyo bende senin gibi bi süre aç geçirdim doktorum bana yiyebildiğin kadar çubuk kraker ve dondurma ye dedi dondurmanın sindirimi ağızda başladığı için mide bulantısı yapmaz hemde alamadığın kalorileri alırsın dedi gerçektende insanı çok rahatlatıyo tavsiye ederim
dondurmamıııı?  :igrenc:  :igrenc:  :igrenc:  ben dondurmayı o kadar çok severken ilk tiksindiğim o oldu, şimdi asla ağzıma koyamam  :honk:

ewt canım doktorum bu bulantı zamanlarında iyi gelebiliceğini söylemişti ve bende büyük yararını gördüm hiç bişey yiyemiyodum doğru düzgün dondurma ve çubuk krakerle geçirdim bir çok günümü

dün bende yedim, iyi geldi sanki... saol arkadaşım...

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #162 : 25 Ağustos , 2010, 12:15:13 »
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
canım benimde mide bulantılarım daha yeni yeni geçiyo bende senin gibi bi süre aç geçirdim doktorum bana yiyebildiğin kadar çubuk kraker ve dondurma ye dedi dondurmanın sindirimi ağızda başladığı için mide bulantısı yapmaz hemde alamadığın kalorileri alırsın dedi gerçektende insanı çok rahatlatıyo tavsiye ederim
dondurmamıııı?  :igrenc:  :igrenc:  :igrenc:  ben dondurmayı o kadar çok severken ilk tiksindiğim o oldu, şimdi asla ağzıma koyamam  :honk:

ewt canım doktorum bu bulantı zamanlarında iyi gelebiliceğini söylemişti ve bende büyük yararını gördüm hiç bişey yiyemiyodum doğru düzgün dondurma ve çubuk krakerle geçirdim bir çok günümü

dün bende yedim, iyi geldi sanki... saol arkadaşım...

iyi geldiğine sevindim inşallah bir an önce bu dönemi atlatırsın
You are not allowed to view links. Register or Login


*

AyNi

Ynt: 2011 Mart-Nisan-Mayıs Bebekleri ve Anneleri
« Yanıtla #164 : 25 Ağustos , 2010, 13:03:49 »
You are not allowed to view links. Register or Login
çok geçmiş olsun ayni herşey bebişlerimiz için ne yapalım bendede birkaç gündür mide ağrısı ve yanması oluyor bende bişey yiyemez oldum

geçmiş olsun canım, ben serumdan sonra kendime geldim çok şükür... yine çıkarıyorum hergün ama en azından evin işlerini yapabiliyorum, dışarı çıkabiliyorum... ben çook kötü olmuştum, kafamı kaldıramıyordum... en az 24 saat yemeksiz ve susuz kalmışım  :-\

sende dikkatli ol, kötü hissedersen kendini doktoruna haber et...